Gå til innhold

yohimbine - lovlig å bestille til eget bruk?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Noen her som vet om det går igjennom tollen? Det er visst klassifisert som ett "legemiddel" i norge men er tillatt i fritt salg i så og si hele EU, USA osv. Det er langt fra noe farlige greier, det er en krem du smører på, som angriper fettdepoer og hjelper til med å få vekk overflødig fett.

Skrevet

Det verste som kan skje er at det blir stoppet i tollen og du taper det du har betalt for det.

Dette er tross alt ikke snakk om kraftige greier, og man skal tross alt ikke lengre enn til Sverige for å få kjøpt det.

For øvrig er det bortkasta penger enten det blir stoppet i tollen eller du får det hjem i postkassa, så sånn sett har du ingenting å tape på det dersom tollgutta er vriene (noe jeg tviler på at de er med mindre de har en jævla dårlig dag).

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Det verste som kan skje er at det blir stoppet i tollen og du taper det du har betalt for det.

Dette er tross alt ikke snakk om kraftige greier, og man skal tross alt ikke lengre enn til Sverige for å få kjøpt det.

For øvrig er det bortkasta penger enten det blir stoppet i tollen eller du får det hjem i postkassa, så sånn sett har du ingenting å tape på det dersom tollgutta er vriene (noe jeg tviler på at de er med mindre de har en jævla dårlig dag).

vet du hvor i sverige man kan få kjøpt dette?

Skrevet

vet du hvor i sverige man kan få kjøpt dette?

Nei, men hvis du drar på Svinesund så har de en svær kosttilskuddsbutikk i andre etasjen av den godteshappa som du har på høyresiden etter at du har sving av hovedveien og er på vei inn til marknaden.

Der får du kjøpt så godt som alt av bodybuilding produkter og helsekost.

Du kan jo spørre dem, selv om de helt sikkert bare vil le av deg å lure på hvordan i helvete noen har klart å lure deg til å tro at dette fungerer.

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Nei, men hvis du drar på Svinesund så har de en svær kosttilskuddsbutikk i andre etasjen av den godteshappa som du har på høyresiden etter at du har sving av hovedveien og er på vei inn til marknaden.

Der får du kjøpt så godt som alt av bodybuilding produkter og helsekost.

Du kan jo spørre dem, selv om de helt sikkert bare vil le av deg å lure på hvordan i helvete noen har klart å lure deg til å tro at dette fungerer.

tror du ikke det fungerer? :P Jeg har hørt det motsatte.. Greit, du blir ikke noen lettvekter av det, men det er ikke poenget heller, poenget er å bli kvitt den lille bilringen du har rundt magen som holder seg der samme hvor mye du prøver å slanke deg.

Skrevet

tror du ikke det fungerer? :P Jeg har hørt det motsatte.. Greit, du blir ikke noen lettvekter av det, men det er ikke poenget heller, poenget er å bli kvitt den lille bilringen du har rundt magen som holder seg der samme hvor mye du prøver å slanke deg.

Det er jo bare å prøve. Gjetter på at sånt umulig kan koste så grusomt mye.

Men nei, jeg tror selvsagt ikke det fungerer. Jeg har registrert at denne typen produkter nå finnes, og jeg har ingen erfaring med det, men ærlig talt! Fettet forsvinner ikke om du smører noe på det :)

Men som sagt. Et par hundre kroner har man vel råd til å kaste bort på søppel.

Skrevet

For øvrig:

http://proteinfabrikken.no/produkter-dermalinapg.php

Det er kanskje noe sånt du tenker på?

Det synes jeg hørtes svindyrt ut så jeg ville nok ikke tatt sjansen på å prøve det.

Men her kan du i hvert fall bestille det i Norge, helt lovlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...