Solsikke Skrevet 6. juli 2003 Skrevet 6. juli 2003 Er på jakt etter brukt campingvogn. Hvilke merker er billigst? 0 Siter
Solsikke Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Skrevet 6. juli 2003 Hobby er en billig og bra sommervogn. Ja, Hobby vet jeg om. 0 Siter
Elis31 Skrevet 6. juli 2003 Skrevet 6. juli 2003 www.caravanklubben.no eller finn.no biler--> diverse --> campingvogn Her finner du mange. Tror ikke du skal henge deg opp i merke, men hva se hva du kan få...; ) 0 Siter
Solsikke Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Skrevet 6. juli 2003 www.caravanklubben.no eller finn.no biler--> diverse --> campingvogn Her finner du mange. Tror ikke du skal henge deg opp i merke, men hva se hva du kan få...; ) Det er sant og jeg bryr meg ikke så mye om merke, men løsningene på vognene. Men jeg måtte vite hva jeg skulle søke på. Men nå har jeg funnet ei Bürster jeg skal ringe på. Tror det var det som var merke. I alle fall perfekt løsning for oss. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.