Gå til innhold

Til dere med piercing

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja dæven, nå vet jeg om en som må passe på snurrilen sin!

:o)

Skrevet

Ja dæven, nå vet jeg om en som må passe på snurrilen sin!

Jeg vet i hvert fall at jeg ikke skal utfordre sjebnen ved å ligge på rygg med høy kølle på toppen av et fjell flere ganger. Dette er selvsagt et tap for meg, da jeg trives veldig godt på fjellet, men noe må man jo ofre for videre fysisk velvære.

Skrevet

Jeg vet i hvert fall at jeg ikke skal utfordre sjebnen ved å ligge på rygg med høy kølle på toppen av et fjell flere ganger. Dette er selvsagt et tap for meg, da jeg trives veldig godt på fjellet, men noe må man jo ofre for videre fysisk velvære.

Hehe, visste du forresten at hvis du befinner deg på et sted hvor lynet _snart_ kommer til å slå ned, så vil håret ditt stå rett opp.

*ser for meg SDD på rygg med høy kølle mens kjønnshåra strutter*

Skrevet

Hehe, visste du forresten at hvis du befinner deg på et sted hvor lynet _snart_ kommer til å slå ned, så vil håret ditt stå rett opp.

Hehe, det visste jeg ikke, nei, men jeg er veldig sjeldent på steder hvor lynet har som vane å slå ned, så jeg føler meg vel generelt trygg.

Tordenvær er hyggelig :)

Det er for øvrig godt å høre at du ser meg med høy kølle for deg når du lukker øynene :)

Skrevet

Ikke ALT håret da! hehe... Skjedde med meg en gang, det var helt sykt lummert, og jeg hadde så mange antenner som jeg aldri har hatt verken før eller siden. Husker ikke om det begynte å tordne og lyne eller ikke. Det var omtrent sånn som når man stryker en ballong på håret, og holder den over hodet etterpå. Artig igrunn.

Skrevet

Hehe, det visste jeg ikke, nei, men jeg er veldig sjeldent på steder hvor lynet har som vane å slå ned, så jeg føler meg vel generelt trygg.

Tordenvær er hyggelig :)

Det er for øvrig godt å høre at du ser meg med høy kølle for deg når du lukker øynene :)

Haha, nå har jeg ikke for vane å se for meg kølla di når jeg lukker øynene. Jeg gjorde det kanskje før, men er kommet på bedre tanker nå. Jeg er så ordentlig skjønner du!

Skrevet

Ikke ALT håret da! hehe... Skjedde med meg en gang, det var helt sykt lummert, og jeg hadde så mange antenner som jeg aldri har hatt verken før eller siden. Husker ikke om det begynte å tordne og lyne eller ikke. Det var omtrent sånn som når man stryker en ballong på håret, og holder den over hodet etterpå. Artig igrunn.

Ja, står man oppå en fjelltopp og håret plutselig står rett til værs, bør en komme seg unna fort som f...! :o)

Skrevet

Haha, nå har jeg ikke for vane å se for meg kølla di når jeg lukker øynene. Jeg gjorde det kanskje før, men er kommet på bedre tanker nå. Jeg er så ordentlig skjønner du!

Det var skuffende å høre. Faktisk kom det som et aldri så lite sjokk.

Jeg oppnår selv stor tilfredsstillelse ved å lukke øynene mine og se for meg kølla mi, så jeg vil jo egentlig bare at andre også skal oppleve denne gleden :)

Skrevet

Det var skuffende å høre. Faktisk kom det som et aldri så lite sjokk.

Jeg oppnår selv stor tilfredsstillelse ved å lukke øynene mine og se for meg kølla mi, så jeg vil jo egentlig bare at andre også skal oppleve denne gleden :)

Håper du kommer over sjokket relativt blek men fattet!

Nå må jeg legge meg, småbarnsmor som jeg jo er. Natta, sov godt, henda over dyna! ;o)

Skrevet

Håper du kommer over sjokket relativt blek men fattet!

Nå må jeg legge meg, småbarnsmor som jeg jo er. Natta, sov godt, henda over dyna! ;o)

Nettene er tid for ettertanke og meditasjon, så jeg sover ikke om nettene.

Men du får sove godt :)

Skrevet

Det må vel du også ha oppdaget, som har PA. Det er definitivt høydepunktet på slutten av akten når lynet slår ned og hele kølla rister, gnistrer og spraker.

"......................."

Skrevet

Det må vel du også ha oppdaget, som har PA. Det er definitivt høydepunktet på slutten av akten når lynet slår ned og hele kølla rister, gnistrer og spraker.

"......................."

Ja, sex blir aldri kjedelig lenger. Det alltid nye muligheter, og det siste nå er altså å dra med seg Tor med hammern inn i akten :)

Skrevet

Mye pga dette, så holder jeg meg ofte inne i tordenvær, med munnen lukket.

Liker heller ikke å drikke veldig varm kaffe, eller mat.. Gar fått ømt rundt piercingen noen ganger..

Høne I Frikassè
Skrevet

*kniper*

Men så lenge man går med bena samlet og ikke ligger med dem opp og ut i luften ute når det lyner og tordner, så burde jeg vel være safe?

Skrevet

*kniper*

Men så lenge man går med bena samlet og ikke ligger med dem opp og ut i luften ute når det lyner og tordner, så burde jeg vel være safe?

Jeg vet ikke hva som regnes som safed i forhold til denne problemstillingen, men personlig har jeg til nå ikke opplevd lynnedslag.

Men sommeren er enda ung.

Gjest sikle
Skrevet

Jeg vet ikke hva som regnes som safed i forhold til denne problemstillingen, men personlig har jeg til nå ikke opplevd lynnedslag.

Men sommeren er enda ung.

SDD, tenker på den ene piercingen din, det kan bli katastrofe om den ligger bar på stranda?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...