Gjest puzzle Skrevet 6. juli 2003 Skrevet 6. juli 2003 Jeg har akkurat lært hvordan en lager falskt spy.. Er det noe som er viktig å kunne? 0 Siter
Luska Skrevet 6. juli 2003 Skrevet 6. juli 2003 Tja, like viktig som å kunne rape med vilje... Hvordan lager man falskt spy da? 0 Siter
soleil Skrevet 6. juli 2003 Skrevet 6. juli 2003 Hvordan!!! På karneval/Halloween er det et must. For å skremme ekle barn. Eller når du ikke vil ha sex.. "Jeg er så kvaaaalm.... SE HER!!" 0 Siter
Gjest puzzle Skrevet 6. juli 2003 Skrevet 6. juli 2003 Tja, like viktig som å kunne rape med vilje... Hvordan lager man falskt spy da? Du pakker masse potetgull (helst med salt & pepper) i munnen.. tygger det godt, fyller på med litt vann, lager stygge brekkelyder, lar den tyktflytende massen vise seg og renne ut.. 0 Siter
Gjest puzzle Skrevet 6. juli 2003 Skrevet 6. juli 2003 Hvordan!!! På karneval/Halloween er det et must. For å skremme ekle barn. Eller når du ikke vil ha sex.. "Jeg er så kvaaaalm.... SE HER!!" Se svar til Luska 0 Siter
Luska Skrevet 6. juli 2003 Skrevet 6. juli 2003 Du pakker masse potetgull (helst med salt & pepper) i munnen.. tygger det godt, fyller på med litt vann, lager stygge brekkelyder, lar den tyktflytende massen vise seg og renne ut.. Kan jo være kjekt å kunne hvis en vil sno seg unna noe... Uff, fikk plutselig farangen liksom! ) 0 Siter
Gjest puzzle Skrevet 6. juli 2003 Skrevet 6. juli 2003 Kan jo være kjekt å kunne hvis en vil sno seg unna noe... Uff, fikk plutselig farangen liksom! ) Jepp.. ble litt dårlig jeg også når jeg fikk oppskriften. Fikk til og med en demostrasjon av rette brekkelyder *urk* 0 Siter
Gjest T-Puss Skrevet 6. juli 2003 Skrevet 6. juli 2003 Fy faen. Det funka! *LOL* Hvordan lager man falske brekningslyder???? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.