Gjest annette Skrevet 7. juli 2003 Skrevet 7. juli 2003 Satt nå på "morgenkvisten" og leste om hva folk synes at det nye barnet bør hete.Det var også snakk om faddere som burde bli valgt.Fikk meg en aldri så god latter(jadda,jadda..sikkert dårlig humor...meneh!)da jeg leste dette forslaget: http://www.sol.no/diskuter/show.cgi?category=33&conference=299&posting=19500000000093396 Synes jeg hadde sett det....lol! 0 Siter
shandy Skrevet 7. juli 2003 Skrevet 7. juli 2003 Syntes Sven.O er litt kul jeg da. Han tør i det minste å være seg selv Når det er sagt, hadde jeg nok ikke akkurat ønsket meg han som far. 0 Siter
Babette Skrevet 7. juli 2003 Skrevet 7. juli 2003 Syntes Sven.O er litt kul jeg da. Han tør i det minste å være seg selv Når det er sagt, hadde jeg nok ikke akkurat ønsket meg han som far. Han snakker iallfall uvanlig langt nede i bassen. Kanskje fått hjelp av røyk og whisky til å gå et par ekstra oktaver ned.... 0 Siter
shandy Skrevet 7. juli 2003 Skrevet 7. juli 2003 Han snakker iallfall uvanlig langt nede i bassen. Kanskje fått hjelp av røyk og whisky til å gå et par ekstra oktaver ned.... Hehe, ja mulig det :-) Har han ikke spillt inn cd også nå tro? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.