Pappa Bjørn Skrevet 7. juli 2003 Skrevet 7. juli 2003 For å blåse ut litt siden mange av livets små ting kan irritere meg noe helt grenseløst har jeg i dag lyst til å gi matprogrammene et spark i hekken. jeg er nemlig så møkkalei av urbane matprogrammer. Nå har vi Jamie Oliver, den andre gale engelskmannen som kjører rundt i campingvogn, en ung dame med matprogram som skal være skrekkelig hippt, og det er bare noen av dem. Det er bare snakk om ultra moderne mat med bruk av ingredienser jeg aldri har hørt om som du som regel må i en spesialforretning for å få tak i. Dessuten blir jeg middels gal av å høre ordene " beautiful, lovely og absolutely marvelous" om stort sett hver eneste grønnsak på hele kjøkkenet. Jeg tror jeg skal lage mitt eget program jeg. Der skal vi bare lage flesk og duppe, grillmat, pannekaker, pølser, biff og alt som jeg synes er godt. Så skal vi drikke øl og kald Cola og ting som faktisk er tilgjengelig over disk! Jeg er vel litt enig med barmen i dette innlegget. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=66882 Dersom Jamie står på kjøkkenet og lesper "fantastic" og laget 4 retter alene, hvorfor er det kreditert 3 mat sminkører i rulleteksten? 0 Siter
Babette Skrevet 7. juli 2003 Skrevet 7. juli 2003 Har du prøvd den sympatiske og søte svenske (skånske) unge damen? Hun har koselige matprogrammer. Med ganske vanlig mat. Men jeg vet ikke helt hvilken kanal hun opererer på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.