Gå til innhold

Urban mat

Anbefalte innlegg

Pappa Bjørn
Skrevet

For å blåse ut litt siden mange av livets små ting kan irritere meg noe helt grenseløst har jeg i dag lyst til å gi matprogrammene et spark i hekken. jeg er nemlig så møkkalei av urbane matprogrammer. Nå har vi Jamie Oliver, den andre gale engelskmannen som kjører rundt i campingvogn, en ung dame med matprogram som skal være skrekkelig hippt, og det er bare noen av dem.

Det er bare snakk om ultra moderne mat med bruk av ingredienser jeg aldri har hørt om som du som regel må i en spesialforretning for å få tak i. Dessuten blir jeg middels gal av å høre ordene " beautiful, lovely og absolutely marvelous" om stort sett hver eneste grønnsak på hele kjøkkenet.

Jeg tror jeg skal lage mitt eget program jeg. Der skal vi bare lage flesk og duppe, grillmat, pannekaker, pølser, biff og alt som jeg synes er godt. Så skal vi drikke øl og kald Cola og ting som faktisk er tilgjengelig over disk!

Jeg er vel litt enig med barmen i dette innlegget.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=66882

Dersom Jamie står på kjøkkenet og lesper "fantastic" og laget 4 retter alene, hvorfor er det kreditert 3 mat sminkører i rulleteksten?

Skrevet

Har du prøvd den sympatiske og søte svenske (skånske) unge damen? Hun har koselige matprogrammer. Med ganske vanlig mat.

Men jeg vet ikke helt hvilken kanal hun opererer på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...