Gjest selje Skrevet 7. juli 2003 Skrevet 7. juli 2003 Hva bruker man en oppstartsdiskett til? Jeg skal innstallere Words og skriver på en nyformatert harddisk, må jeg kjøre oppstartsdisketten først ? Jeg finner'n ikke, og gidder ikke lete om den ikke er nødvendig. 0 Siter
Gjest selje Skrevet 7. juli 2003 Skrevet 7. juli 2003 Nå kan du lure... *rap* Nei gi nå faen du, da! Skal du med juksenikket ditt henge rundt her i dag, slår jeg av! Har du aldri noe å ta deg til?! Kan du ikke heller operere under ditt eget - du er her nesten alltid med det, er du ikke, forresten? 0 Siter
SeierDuDet Skrevet 7. juli 2003 Skrevet 7. juli 2003 Nei gi nå faen du, da! Skal du med juksenikket ditt henge rundt her i dag, slår jeg av! Har du aldri noe å ta deg til?! Kan du ikke heller operere under ditt eget - du er her nesten alltid med det, er du ikke, forresten? *rap* ...ta deg en øl! 0 Siter
petter smart Skrevet 7. juli 2003 Skrevet 7. juli 2003 Spørsmålet ditt er ikke helt logisk. Er det windows eller word du skal legge inn? Dersom du skal legge inn f.eks. win98 må du bruke oppstartsdiskett. Dersom du skal installere word trenger du ikke noe oppstartsdiskett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.