Gå til innhold

Drittsommer

Anbefalte innlegg

Gjest Sur gammal gubbe
Skrevet

Kan vi ikke få en kald våt mørk høst snart!

Jeg tror jeg blir gal av å se par som duller med hver andre , råkliner midt på gata eller tørrknuller i buskene.

Skrevet

Hehe - tror de færreste knull blir karakterisert som tørre... *flire*

Kanskje du heller skulle finne deg noen å kose med sjøl, fremfor å være så misunnelig på andre som nyter sommeren?

Høne I Frikassè
Skrevet

Hehe, misunnelse er den 5. dødssynd.

Hva er forresten tørrknulling?

Gjest Sur gammal gubbe
Skrevet

Hehe - tror de færreste knull blir karakterisert som tørre... *flire*

Kanskje du heller skulle finne deg noen å kose med sjøl, fremfor å være så misunnelig på andre som nyter sommeren?

"tror de færreste knull blir karakterisert som tørre..."

Tørrknulling = knulling med klærne på.

"Kanskje du heller skulle finne deg noen å kose med sjøl, fremfor å være så misunnelig på andre som nyter sommeren? "

Får det ikke til.

Neste år skal jeg kjøpe meg telt, dra opp på vidda i mai, og bli der til høsten kommer, jeg bare fikser ikke dette.

Gjest Sur gammal gubbe
Skrevet

Hehe, misunnelse er den 5. dødssynd.

Hva er forresten tørrknulling?

"Hehe, misunnelse er den 5. dødssynd."

Merkelig at det skal være synd å plage seg selv.

"Hva er forresten tørrknulling?"

Se under.

Skrevet

"tror de færreste knull blir karakterisert som tørre..."

Tørrknulling = knulling med klærne på.

"Kanskje du heller skulle finne deg noen å kose med sjøl, fremfor å være så misunnelig på andre som nyter sommeren? "

Får det ikke til.

Neste år skal jeg kjøpe meg telt, dra opp på vidda i mai, og bli der til høsten kommer, jeg bare fikser ikke dette.

Kanskje du skulle bevege deg mer ute blant folk, fremfor å lære deg begreper som tørrknulling, som vi som faktisk knuller fra tid til annen ikke kjenner til...

Knulling er ikke et område man kan ta teoretisk eksamen i - det er stort sett bare praktisk erfaring som betyr noe!

Og at du ikke får det til vet jeg ikke om jeg tror noe på. Prøv nye arenaer. Ikke alle finner den rette på by'n (den rette sexpartner og/eller kjæreste). Du får melde deg opp på et interessant kurs når kurskatalogen daler ned i postkassen om noen uker. Eller sette inn en annonse i et blad/avis/på nett, kanskje treffer du den rette på den måten?

Ellers er kanskje ideen om telt på fjellet like grei, dersom du har gitt opp deg selv og dine muligheter i livet...

Gjest Sur gammal gubbe
Skrevet

Kanskje du skulle bevege deg mer ute blant folk, fremfor å lære deg begreper som tørrknulling, som vi som faktisk knuller fra tid til annen ikke kjenner til...

Knulling er ikke et område man kan ta teoretisk eksamen i - det er stort sett bare praktisk erfaring som betyr noe!

Og at du ikke får det til vet jeg ikke om jeg tror noe på. Prøv nye arenaer. Ikke alle finner den rette på by'n (den rette sexpartner og/eller kjæreste). Du får melde deg opp på et interessant kurs når kurskatalogen daler ned i postkassen om noen uker. Eller sette inn en annonse i et blad/avis/på nett, kanskje treffer du den rette på den måten?

Ellers er kanskje ideen om telt på fjellet like grei, dersom du har gitt opp deg selv og dine muligheter i livet...

"Ellers er kanskje ideen om telt på fjellet like grei, dersom du har gitt opp deg selv og dine muligheter i livet..."

Det har jeg. Ikke har jeg sjans på noen, og hadde jeg hatt det, ville de vært utro eller dumpa meg uansett. Så neste år blir det fjellet, fra mai til september. Alt annet er tortur.

Skrevet

"Ellers er kanskje ideen om telt på fjellet like grei, dersom du har gitt opp deg selv og dine muligheter i livet..."

Det har jeg. Ikke har jeg sjans på noen, og hadde jeg hatt det, ville de vært utro eller dumpa meg uansett. Så neste år blir det fjellet, fra mai til september. Alt annet er tortur.

Et annet alternativ er kanskje å gå til legen og få hjelp mot den depresjonen du kanskje høres ut til å lide av...

Lykke til i alle fall...

Gjest Sur gammal gubbe
Skrevet

Et annet alternativ er kanskje å gå til legen og få hjelp mot den depresjonen du kanskje høres ut til å lide av...

Lykke til i alle fall...

Takk for det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...