Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Minimum

Pentium II 300 mHz

128 MB RAM (men helst mer, 256 eller høyere er å anbefale)

1 GB ledig diskplass

...trur eg... ;-)

Hehe - nå fant jeg info'n på Microsoft sine sider:

http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/evaluation/sysreqs.asp

Xp begynner først å "fly" med 1GB minne..

Annonse

Ulv I Faarikaal

Det er samme operativsystemet, bortsett fra at Home-edition er en "ribbet" versjon uten avanserte nettverksmuligheter, fler-prosessorstøtte, fjernoppkobling osv, dvs ting som private uten avanserte behov ikke trenger. Du kan fremdeles dele internett forbindelse og kjøre nettverk uten domene/ dedisert server. Du vil neppe savne noe. Færre ting å rote seg bort i og kaste bort tid på.

Xp begynner først å "fly" med 1GB minne..

Det var ikke spørsmål om å få pc'n til å fly, men å få xp til å funke på pc'n :-)

Sjøl har jeg 256 MB RAM og pc'n funker helt greit til mitt bruk! Den flyr ikke, men jobber kjapt nok for de flestes behov.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...