Gå til innhold

Hvor mye rasisme tåler DOL?

Anbefalte innlegg

Pappa Bjørn
Skrevet

Jeg mener det er et like godt argument som noe sør presterer.

Det burde innføres i pensum i politisk opplæring.

F eks når en fra SV foreslår å innføre forbud mot skinnjakker som et tiltak mot gjengkriminalitet. Da kunne jeg brukt det.

Eller som om når jeg sier at det ikke er mulig å åpne kjeften uten at det blir skreket rassisme mot deg? Så få jeg til svar at det er ikke lov til å naske i butikker heller?

Så i følge Sør er det altså slik. De5rsom man åpner munnen for å si noe kan man like gjerne kalles en tyv, uavhengig om man har rukket å si noe eller ikke. Poenget er at du forsøkte å si noe. Det skal vi da faen ikke ha noe av.

I sånne tilfeller ber jeg ærbødigst om å få adoptere dine kloke ord.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 115
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

35

• Ulv I Faarikaal

16

• Goliath

12

• SierDuDet

8

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest bebba
Skrevet

Jeg tilhører "Norges hvite befolkning" og har aldri vært utsatt for rasisme.

Kom gjerne med noe seriøst, istedet for idiot-påstander.

Døtrene mine ble mobbet av barna i gata hvor jeg bodde i USA. Der bodde det afroamerikanere og hispanic, ingen hvite.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Eller som om når jeg sier at det ikke er mulig å åpne kjeften uten at det blir skreket rassisme mot deg? Så få jeg til svar at det er ikke lov til å naske i butikker heller?

Så i følge Sør er det altså slik. De5rsom man åpner munnen for å si noe kan man like gjerne kalles en tyv, uavhengig om man har rukket å si noe eller ikke. Poenget er at du forsøkte å si noe. Det skal vi da faen ikke ha noe av.

Her er en til:

Treverk flyter i vann og en levende and flyter også, derfor er alle levende ender laget av tre.

Og en til:

En rasist snakker om innvandrere og du snakker om innvandrere, derfor er du rasist.

Klar logikk ?

Skrevet

Hvorfor angriper du Ulv i denne tråden?

De du burde angrepet er den personen under her som påstår at Ulv og jeg er rasister.

Jeg leser ikke alt Ulv skriver, men jeg vet i hvert fall at jeg aldri har ytret meg rasistisk på dol, ergo burde du her heller forsvare oss to i stedet for våre nye landsmenn!

:)

Jeg "angriper" UiF fordi han insinuerer at folk her beskriver "alle nordmenn som rasister" - hvilket er løgn.

Jeg har ikke lest hele tråden, og jeg har heller ikke sett at du har skrevet noe rasistisk på det jeg kan huske.

Dog regner jeg med du kan ekspedere de som angriper deg! ;)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Døtrene mine ble mobbet av barna i gata hvor jeg bodde i USA. Der bodde det afroamerikanere og hispanic, ingen hvite.

Det er selvsagt "galt", men det er ikke situasjonen i Norge.

Med vennlig hilsen

Skrevet

>

Det var da en underlig sammenligning.

En and er laget av tre fordi begge flyter ?

Enda en relevant kommentar fra deg....

[ironi]

Skrevet

Her er en til:

Treverk flyter i vann og en levende and flyter også, derfor er alle levende ender laget av tre.

Og en til:

En rasist snakker om innvandrere og du snakker om innvandrere, derfor er du rasist.

Klar logikk ?

Det du forfekter blir ikke mer/mindre rasistisk av dine forsøk på bortforklaring.

Skrevet

Du skriver: "Eller som om når jeg sier at det ikke er mulig å åpne kjeften uten at det blir skreket rassisme mot deg?"

Hvor blir det skreket rasisme mot deg?

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Det du forfekter blir ikke mer/mindre rasistisk av dine forsøk på bortforklaring.

Det at man har en fellesnevner betyr ikke at man er like.

Jeg kjenner en drapsmann som er snekker.

Nå følger jeg bare din egen logikk. Ny vinkling. Jeg har mer på lager.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Jeg "angriper" UiF fordi han insinuerer at folk her beskriver "alle nordmenn som rasister" - hvilket er løgn.

Jeg har ikke lest hele tråden, og jeg har heller ikke sett at du har skrevet noe rasistisk på det jeg kan huske.

Med vennlig hilsen

Men kan du huske jeg har skrevet noe rasistisk ?

Ikke det ?

I tilfelle når og hvor ?

Skrevet

Med vennlig hilsen

Jeg ser jo selvsagt at en del skapninger er ganske rabiate i sine uttalelser, men jeg tror flertallet av disse er folk som er ute etter å provosere deg, ene og alene.

Du burde bare overse dem.

UiF har jeg som sagt ikke lest alt av (det nytter jo ikke å sjekke disse enorme trådene deres), men jeg har vel ikke sett til nå - så vidt jeg kan huske - at han har kommet med rasistiske utsagn.

Selv om han kanskje har en ganske ekstrem evne til å legge ut ca 100 % av linkene i Dagbladet, VG, Aftenposten, Nettavisen og Gud veit hvilke linker, som beskriver at en eller annen innvandrer har begått drap eller stjålet en Snickers på Narvesen.

Jeg _tror_ ikke det er innvandrere som mennesker han går løs på, selv om man kanskje av og til kan lure litt, og hva dere snakker om nedover i deres milelange tråder er jeg som sagt usikker på, men jeg tviler ikke på at du kan klare å vri noen rasistiske utsagn ut av han dersom du bevisst prøver på det, men det skyldes vel isåfall heller generelt det at vi skriver på nettet og man kan tolke ting litt feil...

...eventuelt er det ikke feil, men det vet vel bare Ulv.

Så vidt har lest så han for øvrig fra "bygda" (ble plutselig usikker på om jeg bør legge ut hjemkommunen hans her selv om han vel tidligere selv har gjort det), og så vidt jeg også har lest så er (eller var i hvert fall) denne bygda et av norges sentrale nynazistområder, så han har kanskje blitt påvirket av en eller annen dement 80 år gammel tidligere krigsveteran han har som nabo :)

Skrevet

Men kan du huske jeg har skrevet noe rasistisk ?

Ikke det ?

I tilfelle når og hvor ?

På DOL, uten at jeg gidder å tråle gjennom arkivet for å lese dine innlegg enda en gang.

Skrevet

Det at man har en fellesnevner betyr ikke at man er like.

Jeg kjenner en drapsmann som er snekker.

Nå følger jeg bare din egen logikk. Ny vinkling. Jeg har mer på lager.

Nei, du dikter opp din egen "logikk", for å skifte tema.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

På DOL, uten at jeg gidder å tråle gjennom arkivet for å lese dine innlegg enda en gang.

Det samme har jeg bedt sør om mange ganger, men _aldri_ har sør hostet opp noe.

Gjennomskuet ?

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Jeg ser jo selvsagt at en del skapninger er ganske rabiate i sine uttalelser, men jeg tror flertallet av disse er folk som er ute etter å provosere deg, ene og alene.

Du burde bare overse dem.

UiF har jeg som sagt ikke lest alt av (det nytter jo ikke å sjekke disse enorme trådene deres), men jeg har vel ikke sett til nå - så vidt jeg kan huske - at han har kommet med rasistiske utsagn.

Selv om han kanskje har en ganske ekstrem evne til å legge ut ca 100 % av linkene i Dagbladet, VG, Aftenposten, Nettavisen og Gud veit hvilke linker, som beskriver at en eller annen innvandrer har begått drap eller stjålet en Snickers på Narvesen.

Jeg _tror_ ikke det er innvandrere som mennesker han går løs på, selv om man kanskje av og til kan lure litt, og hva dere snakker om nedover i deres milelange tråder er jeg som sagt usikker på, men jeg tviler ikke på at du kan klare å vri noen rasistiske utsagn ut av han dersom du bevisst prøver på det, men det skyldes vel isåfall heller generelt det at vi skriver på nettet og man kan tolke ting litt feil...

...eventuelt er det ikke feil, men det vet vel bare Ulv.

Så vidt har lest så han for øvrig fra "bygda" (ble plutselig usikker på om jeg bør legge ut hjemkommunen hans her selv om han vel tidligere selv har gjort det), og så vidt jeg også har lest så er (eller var i hvert fall) denne bygda et av norges sentrale nynazistområder, så han har kanskje blitt påvirket av en eller annen dement 80 år gammel tidligere krigsveteran han har som nabo :)

Du er ikke lite frekk :)

Ta det med ro, jeg har ikke sett en eneste naziradd i nærheten, og skulle det dukke opp en skal jeg ta fram fluesmekkern, en _diger_ en. Ikkeno er som et godt slagsmål.

Men jeg er ganske godt informert og det finnes ikke tegn til radder her.

Skrevet

Det samme har jeg bedt sør om mange ganger, men _aldri_ har sør hostet opp noe.

Gjennomskuet ?

Ja, du er gjennomskuet. Du har startet tråd etter tråd med sur galle mot muslimer, innvandrere, asylsøkere og "våre nye landsmenn", med "saklige" [ironi] eksempler som at de bråker i oppgangen.

Du gjør det du kan får å spre hat mellom folkegrupper.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Ja, du er gjennomskuet. Du har startet tråd etter tråd med sur galle mot muslimer, innvandrere, asylsøkere og "våre nye landsmenn", med "saklige" [ironi] eksempler som at de bråker i oppgangen.

Du gjør det du kan får å spre hat mellom folkegrupper.

Skriver du ja.

Kan det være at jeg har rappa dama di en gang ?

Jeg har ikkeno i mot deg eller de du snakker om. Du er kanskje bare paranoid by proxy.

Skrevet

Du er ikke lite frekk :)

Ta det med ro, jeg har ikke sett en eneste naziradd i nærheten, og skulle det dukke opp en skal jeg ta fram fluesmekkern, en _diger_ en. Ikkeno er som et godt slagsmål.

Men jeg er ganske godt informert og det finnes ikke tegn til radder her.

Det var en ":)" der, helt bevisst :)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Det var en ":)" der, helt bevisst :)

Har ikke settn, men jeg tar i mot tips. Det er faktisk ganske stille oppi her, så et naziraid kan live opp litt.

Skrevet

Skriver du ja.

Kan det være at jeg har rappa dama di en gang ?

Jeg har ikkeno i mot deg eller de du snakker om. Du er kanskje bare paranoid by proxy.

Neida - du kopierer bare inn lenker til enhver negativ artikkel om "innvandrere" du kan finne.

Pisspreik om "rappa dama di" er et litt for åpenbart forsøk på å skifte tema.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...