Gå til innhold

Hvor mye rasisme tåler DOL?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 115
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

35

• Ulv I Faarikaal

16

• Goliath

12

• SierDuDet

8

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Neida - du kopierer bare inn lenker til enhver negativ artikkel om "innvandrere" du kan finne.

Pisspreik om "rappa dama di" er et litt for åpenbart forsøk på å skifte tema.

Hmmm... ny teori: Jeg har tidligere trodd det var en omskjært som rappa dama hans.

Det var en omskjært innvandrer, ja.

:)

Hmmm... ny teori: Jeg har tidligere trodd det var en omskjært som rappa dama hans.

Det var en omskjært innvandrer, ja.

:)

En omskjært muslimsk asylsøkende innvandrer-flyktning flerkonet terrorist, med lærevansker?

Han har blitt en parodi på Frps innvandrerfrykt. Ufrivillig morsom.

:-)

Nasking er tyveri.

Selv epleslang er tyveri så lenge du faktisk stjeler fra en annen persons epletre.

I forhold til straff har du selvsagt rett i at det er stor forskjell mellom de to lovbruddene.

Nei, det er en definisjonsforskjell på nasking og tyveri. Stjeler du for mindre enn 2000 kr kan du ikke bli anmeldt for tyveri, fordi det ikke er tyveri, men nasking. Stjeler du for over 2000 kr er det tyveri.

Nemlig!

Gjest Te Deum

Kan du klare å komme opp med ett innlegg som jeg har skrevet her på dol som er rasistisk? Eller gjerne bare en liten del av ETT innlegg hvor jeg har ytret meg rasistisk?

Fram til du klarer det så bør du vel egentlig holde kjeft.

Men prøv! Det er en utfordring.

Eventuelt kan du jo bare spørre Sør. Det er stort sett alltid han jeg diskuterer innvandring med, og jeg tror faktisk ikke selv han oppfatter meg som en rasist bare fordi jeg er kritisk til norges innvandringspolitikk.

Da har du en utfordring. Klarer du det ikke så framstår du jo bare som den idioten du allerde har framstått som ved å påstå at jeg ytrer meg rasistisk på dol.

De rasistiske innleggene dine er vel allerede fjernet av DOL-ansvarlige. Husker du ikke det?

Så pass grove var de, altså.

Hvorfor kommer du med personangrep? Jeg har ikke kalt deg rasisist. Noen ideologi bak det du kommer med, fins vel ikke. Det er vel heller snakk om "rølpete" uttalelser.

Men de kan såre mennesker likevel. Og jeg regner med at det ikke var meningen din.

Annonse

Du skriver: "Alle nordmenn er rasister til det motsatte er bevist,"

Ser du noen som har gitt uttrykk for dette?

Ikke jeg heller.

Igjen kommer du med løgnaktige insinuasjoner.

Ynkelig av deg.

Jeg ser svært mange her som gir tydelig uttrykk for det - deriblant deg Sør.

At du ikke er mann nok til å stå for det du sier - DET er ynkelig....

Ja, du er gjennomskuet. Du har startet tråd etter tråd med sur galle mot muslimer, innvandrere, asylsøkere og "våre nye landsmenn", med "saklige" [ironi] eksempler som at de bråker i oppgangen.

Du gjør det du kan får å spre hat mellom folkegrupper.

Du gjør det du kan for å spre hat mot de som ikke deler dine meninger.

Ergo er du ikke et hår bedre enn hva du selv mener om de du kritiserer.

Personlig så synes jeg du er svært mye verre...:-)

Du skriver: "Eller som om når jeg sier at det ikke er mulig å åpne kjeften uten at det blir skreket rassisme mot deg?"

Hvor blir det skreket rasisme mot deg?

Litt lenger opp i tråden har du skreket opp om at UIF har kommet med en rekke rasistiske innslag på DOL.

Hvorfor forøker du å lyve deg bort fra det?

Er du overhode ikke i stand til å stå for dine (forskrudde) meninger? I så fall burde du heller holde kjeft - selv om vi på DOL da ville miste mye av underholdningsverdien her:-)

Aldri? Du som har bodd utenlands. Jeg har opplevd å bli spyttet på i utlandet fordi jeg var hvit og blond, opptil flere ganger.

Sør juger så det renner av han.

Selv har jeg vært mye i utlandet og opplevd hva Sør påstår er rasisme mot meg og andre "innvandrere" i mange av de landene jeg har besøkt.

Sør hadde helt klart oppfattet at han har opplevd det samme hvis han hadde vært i stand til å vurdere slikt objektivt og ut i fra sunn fornuft og logisk tenking.

Desverre for han så mangler han fullstendig disse evner...

Hei,

Jeg sier ikke at det ikke forekommer, men det er et svært beskjedent problem sammenlignet med hva innvandrere/mørkhudete generelt i Norge utsettes for.

Og uansett om det skjedde ofte i utlandet, så ville vel ikke det "rettferdiggjort" at det skjer i Norge.

Hvis vi skal løse denne problematikken må vi slutte å gjøre dette til en "oss" og "dem" stillingskrig, og istedet konsentrere oss om hvordan vi kan få det til å bli "oss".

Det vil alle være tjent med.

Med vennlig hilsen

Rasismen i Norge er tilnærmet lik null i forhold til den rasismen som foregår ellers i verden - og spesielt utenfor Europa.

Vet ikke om du fikk med deg hva som skjedde for noen dager siden. I aftenposten så viste de til en forskningsrapport fra EU som viste at innbyggere selv gjorde at innvandrere ble kriminelle .... eller noe sånt .... altså en forskning er foretatt for å finne årsaken til at innvandrere befinner seg på kriminalstatistikken - en gruppering foretatt på innvandrere (tidligere fy,fy). Men hvem var det som la inn link til dette innnlegget - jo sør - snakk om å møte seg selv i døra. Smiler litt i skjegget enda jeg. Sør sluttet jo selvfølgelig å svare i den tråden der for han skjønte jo ganske fort at her sto han fast.

Annonse

Så la være å svare da. Det er vel ditt problem.

===

Du skriver: "Ord som ikke får brukes er " stille krav til", "lære norsk", "ha en anstendig oppførsel", "være lovlydig" osv."

Hvem har nektet deg/andre å bruke disse ordene?

Hvor/når?

I denne tråden alene har du gått til direkte personangrep på alle som ikke var enige med første innlegg i tråden.

Samtidig har du selv sytet og klagd på at jeg tar igjen mot deg og blir personlig i mine kommentarer når jeg ser at du gjør slikt mot andre.

Hvorfor er du en slik personifisert drittsekk Sør?

Får du ikke lenger dekket behovet ditt for å dominere andre privat - og så må du heller ta det ut her på DOL?

Er lovene og risikoen blitt for strenge/store for deg til at du ikke lenger tør å leve ut dine perverserte fantasier mot "svakligstilte" i Asia og andre steder - og så må du få ut frustrasjonene dine her?

Vet ikke om du fikk med deg hva som skjedde for noen dager siden. I aftenposten så viste de til en forskningsrapport fra EU som viste at innbyggere selv gjorde at innvandrere ble kriminelle .... eller noe sånt .... altså en forskning er foretatt for å finne årsaken til at innvandrere befinner seg på kriminalstatistikken - en gruppering foretatt på innvandrere (tidligere fy,fy). Men hvem var det som la inn link til dette innnlegget - jo sør - snakk om å møte seg selv i døra. Smiler litt i skjegget enda jeg. Sør sluttet jo selvfølgelig å svare i den tråden der for han skjønte jo ganske fort at her sto han fast.

He-he....den har jeg ikke sett (har vært på ferie).

Men Sør kan jo dra de tåpligste tråder til en uendelighet, men slutter straks en tråd er seriøs og han ser han har blitt tatt med buksa nede.

Alt han egentlig ønsker er å kritisere og syte og klage på andre - og aller helst så personlig som mulig.

Jeg tror han sliter med mye privat.....og DOL er hans personlige psykoterapi:-)

Jeg ser svært mange her som gir tydelig uttrykk for det - deriblant deg Sør.

At du ikke er mann nok til å stå for det du sier - DET er ynkelig....

Velkommen tilbake fra ferie.

Jeg konstaterer at din pilot-løse svada-genereringsmodul er uthvilt og i full produksjon.

Jeg konstaterer at din pilot-løse svada-genereringsmodul er uthvilt og i full produksjon.

Hvorfor?

Hvordan klarte Hitler å gasse 6 millioner jøder?

Fordi folk satt passivt i sine sofaer og lot det skje.

Fordi folk tror på løgn og populisme fra Frp.

Med vennlig hilsen

Så DK og Hitler stiller nå i samme "klasse" i følge deg?

Paranoiaen når nye høyder Sør - og spesielt imponert blir jeg over at du kaller påstander og argumenter som den danske innvandringspolitikken bygges på som "tull".

Det blir liksom så "vektige og imponerende" argumenter du bringer inn i debatten:-)

Litt lenger opp i tråden har du skreket opp om at UIF har kommet med en rekke rasistiske innslag på DOL.

Hvorfor forøker du å lyve deg bort fra det?

Er du overhode ikke i stand til å stå for dine (forskrudde) meninger? I så fall burde du heller holde kjeft - selv om vi på DOL da ville miste mye av underholdningsverdien her:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...