Gå til innhold

Hvor mye koster...er det noen som vet?

Anbefalte innlegg

Gjest Takk for svar!
Skrevet

Hvor mye koster en kartong m/ prince mild i sverige?Det er en som har kjøpt med,men husker ikke hvor mye han betalte.Han betalte med norske kroner.Jeg sa kr 300,men han mente det var for mye

Høne I Frikassè
Skrevet

Kostet 329,- på den lugubre sjappa ved Svinesund nå just.(jeg har enda til gode å se det til UNDER 300,-) Det kan faktisk være billigere å kjøpe 8 stk pakker à 25stk i hver pakke. Nånn plassa i aillfaill.

Gjest Loreanne
Skrevet

En kartong prince,200 sigaretter koster 279,50 NOK på Tobaccoland i Svinesund,275,20 NOK på Eurocash og det samme på Maximat.

Høne I Frikassè
Skrevet

En kartong prince,200 sigaretter koster 279,50 NOK på Tobaccoland i Svinesund,275,20 NOK på Eurocash og det samme på Maximat.

Var det NOK det var snakk om? *ler*

Je driver bare med lokkkal vallutta.

Gjest krikke
Skrevet

Kostet 329,- på den lugubre sjappa ved Svinesund nå just.(jeg har enda til gode å se det til UNDER 300,-) Det kan faktisk være billigere å kjøpe 8 stk pakker à 25stk i hver pakke. Nånn plassa i aillfaill.

Mye er det for den?

Gjest Loreanne
Skrevet

Var det NOK det var snakk om? *ler*

Je driver bare med lokkkal vallutta.

Stemmer det. Den prisen du oppga tilsvarer ca det jeg skrev i NOK.

:)

Skrevet

Jeg betalte 283 n.kr på tobaksvagnen på lørdag :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...