Gå til innhold

Dansker i Norge

Anbefalte innlegg

Høne I Frikassè

...må til tider lure på hva Norge selger. Se for deg en halvfull danske på veg til hotellet hjem fra en fuktig tur på byen. Tyttlar innom Shell for å fôre seg selv med litt fyllepølse og mens han venter på at ekspeditøren/ekspeditrisen slenger på rejesalat og det som feitere er, så ser han til sin STORE begeistring:

Bollepose! (3 stk 15,-)

Kvleden reddet. Og billigere enn i danskeland er det også.

(for de som ikke skjønte humoren i innlegget - your loss :P)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/111848-dansker-i-norge/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lurt på det samme.

Når vi båten ned til Køben, fredag klokken 17.00, så ankommer vi Danmark 09.00 på lørdagen. Vi drekker oss snydens, stikker innom fristaden, fester, trives og spiser god og billig mat, før vi klokken 17.00 tar båten tilbake til Norge, men denne gangen sammen med en hel haug med dansker som er på vei til Norge for å gjøre hva? For å ankomme hovedstaden klokken 09.00 en søndag morgen, ingen pubber er åpne, gatene er døde, dersom du mot formodning skulle klare å finne en åpen pub før båten går så er den stappfull av alkoholikere for ikke å snakke om at halvliteren koster 3 ganger så mye som en tilsvarende øl i Danmark.

Og maten? Hva skal de spise? Kebab?

Det er for meg et mysterium hva disse danskene drar til Norge for.

Det er deilig å være norsk i Danmark, men jeg kan ikke fatte og begripe at det kan være deilig å være dansk i Norge.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/111848-dansker-i-norge/#findComment-665075
Del på andre sider

Høne I Frikassè

Når vi båten ned til Køben, fredag klokken 17.00, så ankommer vi Danmark 09.00 på lørdagen. Vi drekker oss snydens, stikker innom fristaden, fester, trives og spiser god og billig mat, før vi klokken 17.00 tar båten tilbake til Norge, men denne gangen sammen med en hel haug med dansker som er på vei til Norge for å gjøre hva? For å ankomme hovedstaden klokken 09.00 en søndag morgen, ingen pubber er åpne, gatene er døde, dersom du mot formodning skulle klare å finne en åpen pub før båten går så er den stappfull av alkoholikere for ikke å snakke om at halvliteren koster 3 ganger så mye som en tilsvarende øl i Danmark.

Det er deilig å være norsk i Danmark, men jeg kan ikke fatte og begripe at det kan være deilig å være dansk i Norge.

Ett ord - bollepose ;P

*knegg*

Er du hjemme,forresten?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/111848-dansker-i-norge/#findComment-665079
Del på andre sider

Du skriver: "Det er deilig å være norsk i Danmark, men jeg kan ikke fatte og begripe at det kan være deilig å være dansk i Norge."

De kommer vel for å unnslippe nordmennene i Danmark! :D

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/111848-dansker-i-norge/#findComment-665105
Del på andre sider

Annonse

Du skriver: "Det er deilig å være norsk i Danmark, men jeg kan ikke fatte og begripe at det kan være deilig å være dansk i Norge."

De kommer vel for å unnslippe nordmennene i Danmark! :D

Med vennlig hilsen

Næææ... jeg tror de er veldig glade i oss. I hvert fall ser det sånn ut. Hyggeligere mennesker enn disse danskene skal man lete lenge etter!

Jupp, nå generaliserer jeg på grensen til det rasistiske, i og med at jeg indirekte påstår at danskene er hyggeligere enn pakistanere, så vel som nordmenn og svensker :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/111848-dansker-i-norge/#findComment-665190
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...