junior31 Skrevet 7. juli 2003 Skrevet 7. juli 2003 Hvor mye ram kan jeg putte inn i en 333mhz pc. Er det noen vits i å gjøre det i det hele? Den er så treg.. 0 Siter
Bassisten Skrevet 7. juli 2003 Skrevet 7. juli 2003 Ja det er vits. Ein 333mhz-pc kan funke heilt greit til surfing, epost og andre ting. Minne til ein slik PC er kjempebilleg også. Det du treng vita er kor mykje og kva minne hovudkortet i PC'en kan ha. 0 Siter
Gemini Skrevet 7. juli 2003 Skrevet 7. juli 2003 Hvor mye RAM har du pr idag da? Men - du kan jo evt. bytte ut hovedkortet og oppgradere pc'n på den måten. Selv har jeg vel omtrent bare kabinettet ("pc-kassa"), skjermen og høyttalerne igjen fra da pc'n min var ny. Oppgraderte/byttet ut hovedkort, prosessor, RAM (minne), skjermkort/grafikkort, større harddisk (HD) for et drøyt halvår siden. Kom på ca 3000 kr. http://www.komplett.no er et greit sted å kjøpe pc-deler. Hvis du har null peil er det nok greit å få hjelp av en mer datakyndig nabo/kompis. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.