Gå til innhold

Har du opplevd kreft på nært hold?

Anbefalte innlegg

Gjest ikkenånei

Vet ikke hvilket annet forum jeg kan velge, men trenger noen svar. Dette går bare èn vei....Vi er ellers en familie som ikke "kozer,klemzer"bla..bla..bla..til vanlig. Men nå har jeg fryktleig lyst til å si at jeg er glad i denne personen, som er min stefar.Han ligger på sykehus langt vekk, er fremdeles klar så han vet jo hva som skjer. Ikke er han gammel heller, før sine 60...tenkte på florogram, få sendt dit noen blomster, men hva kan det stå der da? Håper du blir frisk snar, ønsker deg allt godt..slikt passer jo ikke! Vi svært gjerne gi ham litt glede, men hvordan..Han har "nettopp" fått diagnosen, står midt oppe i de første behandlinger med stråling, men vi vet alle at det ikke går bra...Hjelp!

Hvilke rettigheter vil min mor ha når han faller bort? De skal gifte seg på sykehuset (vært sammen i mange år og snakket om det før) men nå er det ikke sikkert de rekker å gjøre det..

Trenger litt tilbakemeldinger om erfaringer..Han har kreft i munn,hals etc...Og strålebehandlingen tar virkelig på. Nesten så jeg lurer på om det hele hadde vært bedre uten!?

Fortsetter under...

Ja!

Far min døde av kreft i 1987 (53 år gammel), bukspyttkjertel, lever, nyrer og hovedpulsåren til hjertet osv.

Munn, hals og det området er tross alt ett område de er kommet lenger når det gjelder muligheter til å kunne kurere...

Ikkje tenk for mye på å "si de riktige tingene", følg hjertet ditt og fortell hva han har betydd og fortsatt betyr for deg !

Følg magefølelsen og vær ærlig, det vil være godt for både deg og han uavhengig av åssen det måtte gå fremover!

PS! Bruk tiden godt fremover til å stå sammen og å vise kjærlighet ovenfor hverandre...

Ønsker dere lykke til fremover, vet det vil bli "tøft" for dere alle...

Mvh

Gjest Bulten i Bo

Skriv rett ut det du tenker og føler, uten å hverken overdrive eller underdrive. Det er flott å si "Jeg er glad i deg!" til noen. Dette vil sikkert bety masse for han, så gjøm vekk hemningene dine, og la hjertet få komme til orde.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...