Gå til innhold

"Ungkaren" tar livet av oss

Anbefalte innlegg

Gjest Spireafamilien
Skrevet

Herregud nå har vi sittet oppe til 03.00 søndag natt og i flere timer igår. Vi er i den ulykkelige situasjon at vi er hekta på Unkaren. Nettopp avsluttet en runde med Bachelorette - det er så fint med så mange deilige mennesker. Vi sitter simpelthen og venter på at de skal få det de liker å kalle en "connection" og da er vi igang.

Men familielivet lider jo da... vi får ikke lagt oss og når vi endelig får lagt oss, ja da blir det jo ikke mye hverken av det ene eller det andre.

Noen andre som har det på samme måten.

Gjest Ungkaren
Skrevet

Ungkaren tar livet av meg også. Det er simpelt hen umulig å leve opp til de forventningene som settes i det programmet.

Skrevet

Jeg orker ikke å begynne å følge med på runde 3 av ungkaren. Huff...

Skrevet

Ungkaren tar livet av meg også. Det er simpelt hen umulig å leve opp til de forventningene som settes i det programmet.

Tja, hvis nivået på de gutta der tar livet av deg - på tide med litt selvransakelse? ;o))

Skrevet

Jeg vet jo selvfølgelig hvordan det går allerde :-)

Gjest Ungkaren
Skrevet

Tja, hvis nivået på de gutta der tar livet av deg - på tide med litt selvransakelse? ;o))

Nemlig! Glimrende eksempel - akkurat det jeg mente.

Når jentene _forventer_ å bli sjarmert i senk av en følsom, topptrent "hunk" med vaskebrettmage og blendende smil, fantastiske foreldre, glimt i øynene, milioner på banken, spennende hobbyer, sprudlende humor og i tillegg er villig til å gå gjennom ild og vann for seg, da kommer vi andre raskt til kort.

Skrevet

Jeg vet jo selvfølgelig hvordan det går allerde :-)

Å hold... jeg vil ikke ha noe av at du lekker i hytt og pin. Hvor har du det fra forresten? Du får ikke noen spenning i livet på den måten der vet du vel. Man må vedlikeholde spenningen med små drypp over lenger tid. Akkurat som med mannfolk...

Skrevet

Når jentene _forventer_ å bli sjarmert i senk av en følsom, topptrent "hunk" med vaskebrettmage og blendende smil, fantastiske foreldre, glimt i øynene, milioner på banken, spennende hobbyer, sprudlende humor og i tillegg er villig til å gå gjennom ild og vann for seg, da kommer vi andre raskt til kort.

"Når jentene _forventer_ å bli sjarmert i senk av en følsom, topptrent "hunk" med vaskebrettmage og blendende smil, fantastiske foreldre, glimt i øynene, milioner på banken, spennende hobbyer, sprudlende humor og i tillegg er villig til å gå gjennom ild og vann for seg"

Fysj, jeg hadde ikke hælet en slik "perfekt" mann. Tenk så mye jobbing det ville bli for å matche og beholde en slik type.

Gjest Ungkaren
Skrevet

"Når jentene _forventer_ å bli sjarmert i senk av en følsom, topptrent "hunk" med vaskebrettmage og blendende smil, fantastiske foreldre, glimt i øynene, milioner på banken, spennende hobbyer, sprudlende humor og i tillegg er villig til å gå gjennom ild og vann for seg"

Fysj, jeg hadde ikke hælet en slik "perfekt" mann. Tenk så mye jobbing det ville bli for å matche og beholde en slik type.

Pøh - dere har det så lett så:

"Show up naked. Bring beer". Funker alltid.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

For ikke å snakke om hvor mange rivaler du måtte jage vekk ?

Skrevet

Ah, nettopp *s*

Men hvis man ser bort fra "topptrent "Hunk"" og "millioner på banken" - har jeg akkurat en sånn en hjemme ;o) Men de er vanskelige å finne ja *fs*

Skrevet

Høyt henger de, og sure er de.. liksom? *s* hadde du fått en, er jeg sikker på at du hadde tatt imot. Ikke lat som.

Gjest Ungkaren
Skrevet

Ah, nettopp *s*

Men hvis man ser bort fra "topptrent "Hunk"" og "millioner på banken" - har jeg akkurat en sånn en hjemme ;o) Men de er vanskelige å finne ja *fs*

See? Det er bare sånne som får noe.

Men er du en lat småfeit sofasliter, like morsom som restskatten, med sjarm som vidar theisen og kysseteknikk som en kastrert pitbull, hvilke muligheter har du da?

Skrevet

See? Det er bare sånne som får noe.

Men er du en lat småfeit sofasliter, like morsom som restskatten, med sjarm som vidar theisen og kysseteknikk som en kastrert pitbull, hvilke muligheter har du da?

Tja, Meteorologisk Institutt? Skippagurra? Møllergata Bingo? Sivilforsvaret? Street Cruisin' Club? Mulighetene er mange *s* For ikke å forglemme drosjecafèen på Bryn.

Men ærlig talt lille venn, kan det være så ille da? ;o))

Skrevet

Pøh - dere har det så lett så:

"Show up naked. Bring beer". Funker alltid.

Nei, i et forhold er det jeg som skal ligge tilbakelent å forlange og dirigere. :-)

Gjest Ungkaren
Skrevet

Tja, Meteorologisk Institutt? Skippagurra? Møllergata Bingo? Sivilforsvaret? Street Cruisin' Club? Mulighetene er mange *s* For ikke å forglemme drosjecafèen på Bryn.

Men ærlig talt lille venn, kan det være så ille da? ;o))

Skippagurra - det er jo kjøpedamer? Og karene som benytter seg av det er jo enda mindre populære.

Om det er ille? Det er så ille at jeg må jevnlig inn for utrsyrssjekk og rustbehandling på tross av at utstyret knapt har vært ute av garasjen!

Gjest Ungkaren
Skrevet

Nei, i et forhold er det jeg som skal ligge tilbakelent å forlange og dirigere. :-)

Nemlig!

Krav, krav, krav, krav, krav...

*sukk*

Gjest ikke sikker, men...
Skrevet

Jeg synes det er en tåpelig serie! En mann har lov å kline med 20 damer.. Er liksom alle forelsket i ham? Skal mye til.. joda. Greit for dem som vil se slike serier, men jeg liker dem ikke. Og om han gifter seg med en dame; tar hun ham fordi han valgte henne, eller liker hun ham litt? Hva tenker hun om at han har klint med så mange??

Skrevet

Jeg synes det er en tåpelig serie! En mann har lov å kline med 20 damer.. Er liksom alle forelsket i ham? Skal mye til.. joda. Greit for dem som vil se slike serier, men jeg liker dem ikke. Og om han gifter seg med en dame; tar hun ham fordi han valgte henne, eller liker hun ham litt? Hva tenker hun om at han har klint med så mange??

Jeg d... forsåvidt i motivene hans. Jeg ser på med fascinasjon over at et menneske kan velge noe som helst i en sånn situasjon, at noen er så enkle i følelseslivet sitt og i hodet forøvrig at de får en "connection" utav et kvarters date på en veranda. I det hele tatt, det er jo det enkle, grunne og glamorøse i det som er så utstyrtlig morsomt. Jeg koser meg i alle fall. Klart jeg kunne sett det fra en annen vinkel, f.eks. kunne jeg synes synd på både Unkaren og alle damene men, så langt strekker ikke min medfølelse seg.

Nei det er helt enkelt ganske underholdende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...