Gå til innhold

"Ungkaren" tar livet av oss

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skippagurra - det er jo kjøpedamer? Og karene som benytter seg av det er jo enda mindre populære.

Om det er ille? Det er så ille at jeg må jevnlig inn for utrsyrssjekk og rustbehandling på tross av at utstyret knapt har vært ute av garasjen!

Vil du ha damer eller vil du ikke? Du sa ikke noe om at du var fattig?

Nei jeg vet sannelig ikke hva du skal gjøre jeg *s* Du får klargjøre for vårsesongen, kjøre ut i carporten og ordne det selv, det er det eneste jeg kan tenke meg vil gjøre det litt bedre for deg :o)) Hellandussen....

Gjest er det virkelig mulig?
Skrevet

Å hold... jeg vil ikke ha noe av at du lekker i hytt og pin. Hvor har du det fra forresten? Du får ikke noen spenning i livet på den måten der vet du vel. Man må vedlikeholde spenningen med små drypp over lenger tid. Akkurat som med mannfolk...

"...Du får ikke noe spenning i livet..."

Så DIN spenning i livet går ut på å sitte oppe døgnet rundt iog se på talentløse programmer som "ungkaren" ?

Og pga din store interesse for dette, så forsaker du andre spenningsmomenter i livet - som feks sex?

GET a life! Dette begynner å bli verre enn dem som fulgte med på Big Brother. Få dere et spennende liv selv!

Gjest ikke sikker, men...
Skrevet

Jeg d... forsåvidt i motivene hans. Jeg ser på med fascinasjon over at et menneske kan velge noe som helst i en sånn situasjon, at noen er så enkle i følelseslivet sitt og i hodet forøvrig at de får en "connection" utav et kvarters date på en veranda. I det hele tatt, det er jo det enkle, grunne og glamorøse i det som er så utstyrtlig morsomt. Jeg koser meg i alle fall. Klart jeg kunne sett det fra en annen vinkel, f.eks. kunne jeg synes synd på både Unkaren og alle damene men, så langt strekker ikke min medfølelse seg.

Nei det er helt enkelt ganske underholdende.

Så må du se Meet my folks.. det var morsomt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...