Gå til innhold

De med høyest utdannelse skifter sjelden truse

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er fordi de med lavere utdannelse jobber hardere, svetter mer, dusjer oftere, og følgelig skifter oftere truse.

Helt naturlig det vel.

Fant du ut det før du i går kom med den fæle innrømmelsen av å ikke skifte truse mer enn annenhver dag eller? Sånn at vi skal tro du er høyt utdannet...?

;o

Ulv I Faarikaal

Det er fordi de med lavere utdannelse jobber hardere, svetter mer, dusjer oftere, og følgelig skifter oftere truse.

Helt naturlig det vel.

Fant du ut det før du i går kom med den fæle innrømmelsen av å ikke skifte truse mer enn annenhver dag eller? Sånn at vi skal tro du er høyt utdannet...?

;o

He-he.

Jeg er like mye reinslig av hensyn til andre som til meg selv, og det syns jeg man skal være. På en fjelltur er det ikke så fristende å vaske seg i vann som holder 2 grader og renner ut under isbreen.

He-he.

Jeg er like mye reinslig av hensyn til andre som til meg selv, og det syns jeg man skal være. På en fjelltur er det ikke så fristende å vaske seg i vann som holder 2 grader og renner ut under isbreen.

Tror jeg fortsetter med å skifte truse hver morgen uansett hvor lang utdannelse jeg kommer til å ta.

petter smart

Det må ha vært av valgfagene for jeg kan ikke huske noe fag med personlig hygiene.

Men jeg tror heller ikke at en på liv og død må dusje og skifte klær hver eneste dag. Gjør det som regel selv, men det avhenger av behovet.

Høyt utdannede mennesker, som åsemor også sier, svetter gjerne mindre i løpet av dagen og har dermed ikke samme behov verken for dusjing eller skifte av klær.

Det er blitt et hysteri i samfunnet der du blir sett på som skitten dersom du ikke dusjer og skifter klær hver dag. Men hvorfor skal en egentlig det.

Men en gang i uka blir selvfølgelig altfor sjelden.

Annonse

Det står også at det er de middelaldrende som ikke skifter truse så ofte. De er jo ikke vant til det fra barndommen. Jeg kan ikke tenke meg at jeg skiftet truse så ofte da jeg var liten/ung, men det er flere tiår siden jeg gikk over til å skifte hver morgen.

Ulv I Faarikaal

Hehe, du har tydeligvis ikke vært lenge på DOL? Her er det tilogmed folk som ikke vasker hendene etter hver gang de har tisset, så ikke bli for sjokkert.

En liten studentstudie viste at bare en av 5 vasket hendene etter toalettbesøk hvis ingen så dem. Kvinner og menn likedan.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...