Gå til innhold

å være anonym av og til

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest så enkelt er det!

Det er jo bare å registrere et annet nick det. Mulig at du da må bruke en annen mailkonto på den registreringen, men det er også alt. Du må så logge ut og inn for å bytte mellom de to nickene dine.

Trenger ikke alt det bryet.. bare sletter signaturen som er, og skriver noe nytt!!

Annonse

Trenger ikke alt det bryet.. bare sletter signaturen som er, og skriver noe nytt!!

Jada, jeg vet - men jeg trodde vedkommende mente å ha et nick til "ikke-meg-akkurat-nå-spørsmål" i tillegg til sitt faste nick.

Men selvsagt kan man finne på diverse-nick der og da i innlegg, men det antok jeg at vedkommende visste, i og med at dette er gjort i spørsmålet...

Jada, jeg vet - men jeg trodde vedkommende mente å ha et nick til "ikke-meg-akkurat-nå-spørsmål" i tillegg til sitt faste nick.

Men selvsagt kan man finne på diverse-nick der og da i innlegg, men det antok jeg at vedkommende visste, i og med at dette er gjort i spørsmålet...

Problemet er ikke at hun ikke får det til, men at folk bestandig kommenterer "åffer er du anonym nå da, skriv under med eget nick!!" osv så fort noen skriver noe som tilsier at man er gammel doler, men med nytt nick.

Problemet er ikke at hun ikke får det til, men at folk bestandig kommenterer "åffer er du anonym nå da, skriv under med eget nick!!" osv så fort noen skriver noe som tilsier at man er gammel doler, men med nytt nick.

Det er jo helt greit å være anonym når det for eksempel gjelder noe personlig som man ikke vil at andre skal vite om seg som person. Noe helt annet er det å være anonym når man diskuterer og kommer med egne meninger - det er heller feigt, spør du meg.

".................."

Gjest Klikk her!

Det er jo helt greit å være anonym når det for eksempel gjelder noe personlig som man ikke vil at andre skal vite om seg som person. Noe helt annet er det å være anonym når man diskuterer og kommer med egne meninger - det er heller feigt, spør du meg.

".................."

Alle er vel anonym på DOL.

Annonse

Klart man av og til har behov for diskresjon. Men det jeg ikke riktig forstår meg på, er alle de som understreker at de ellers har et fast nick ved å undertegne seg "anonym i natt" , "ikke nick nå" eller noe slikt. Det er jo det samme som å be om spekulasjoner om hvem dette kan være, iallfall for en kronisk nysgjerrig skapning som meg.

Selv kaller jeg meg mislykket når jeg driver fastlegeformidling.

Gjest det var det jeg mente!!

Irriterende å høre "Hvorfor skriver du ikke nicket ditt nå, dumt spm. osv.)

Gjest Rart problem

Irriterende å høre "Hvorfor skriver du ikke nicket ditt nå, dumt spm. osv.)

Jamen, herregud, så LA VÆR Å SI at det du bruker ikke er det egentligge nicket da vel!

Hivs ikke du forteller det så kan heller ingen vite det.

Er ikke verre enn det!

Gjest sandex

Klart man av og til har behov for diskresjon. Men det jeg ikke riktig forstår meg på, er alle de som understreker at de ellers har et fast nick ved å undertegne seg "anonym i natt" , "ikke nick nå" eller noe slikt. Det er jo det samme som å be om spekulasjoner om hvem dette kan være, iallfall for en kronisk nysgjerrig skapning som meg.

Selv kaller jeg meg mislykket når jeg driver fastlegeformidling.

Er det du som er mislykket altså ?!.

Synes det har vært mye pepper til deg i det siste, kan det stemme?

Men nå kan det jo være flere av dere da :)

Uansett - ikke noe å bry seg med :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...