Gå til innhold

Hva skal til for å stoppe FrP??

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Nå våser du fælt, ulven.

Har du kontakt med Zorn 88?

Hvis du tviler på det med Gerhardsen, så så jeg et helt TV-program viet tida da krigen var over og landet skulle bygges opp igjen. Det med kuppforsøket finnes dokumentert i nylig frigitte dokumenter. Mange syntes den gangen at det var for mange partier, Venstre hadde nesten 50% av stemmene, og de røde ville sammen eliminere de andre partiene. Lurer på hvordan Norge ville blitt ?

Fortsetter under...

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

17

• Prozak

12

• Sør

8

• Pappa Bjørn

7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Se opp - fare!

Hvis du tviler på det med Gerhardsen, så så jeg et helt TV-program viet tida da krigen var over og landet skulle bygges opp igjen. Det med kuppforsøket finnes dokumentert i nylig frigitte dokumenter. Mange syntes den gangen at det var for mange partier, Venstre hadde nesten 50% av stemmene, og de røde ville sammen eliminere de andre partiene. Lurer på hvordan Norge ville blitt ?

Er bare en eneste stor røre med deg. Ta deg frisk luft. Og slutt med FrP-sympatier.

Ulv I Faarikaal

Er bare en eneste stor røre med deg. Ta deg frisk luft. Og slutt med FrP-sympatier.

Takk det samme hvis du ikke har noe å tilføre debatten, litt tøys kan vi tåle, men kan du ikke tøyse litt med andre og ?

Eller er du ute etter å sjekke meg opp ?

Jeg er hetero.

Gjest sol&sommer :-)

Skru at tvèn når Carl I Hagen er der.

Ikke kjøp avisene dersom Carl I Hagen er der.

Kanskje blir han ikke så attraktiv å ha med i debatter eller intervjue dersom han ikke blir lønnsom mer.

Ikke diskuter me FRPère bare si at du er helt enig at vi ikke skal ha statsstøtte til SFO. Forlderene kan jo betale selv.Det vil jobare koste sånn 6-7000 i mneden. At du er helt enig i at samferdselsmidelr skal fordeles etter folketall. I distriktene kan de jo kjøre rein. At du er helt enig i at sykehjem bør finansieres etter stykkprisordning. Vi kan jo bare sende Bestemor til en annen kant av landet. Aller billigst blir det jo å sende henne til et lavkostland.Si at du synes det er helt greit at folk med en arv som går i overskudd ikke skal få støtte til begravelser. Ingen dør jo i min familie!! Og en begravelse koster jo bare ca. 40000. Og det har jo alle råd til. Si at du er helt enige i at vi ikke skal sende hjelp til andre land. Hvorfor skal vi bidra mere enn andre. Si at du dessuten synes at de like gjerne kan dø i Afrika fordi vi har en overbefolkning på jorda.Og det er jo ikke du som er overflødig! At du ikke trenger noen sykelønn, fødselspermisjon, pensjon. Du er jo så flink å spare.

Fortell at dine innerste verdier er billig bensin, mndre penger til deg og mere til bedriftene.

Gjest Si meg, er du rasist?

Takk det samme hvis du ikke har noe å tilføre debatten, litt tøys kan vi tåle, men kan du ikke tøyse litt med andre og ?

Eller er du ute etter å sjekke meg opp ?

Jeg er hetero.

Er du? Jeg vet ikke hvem du vil overbevise. Men hvorfor søker du alltid en kombinasjon av innvandring/rasisme og noe sexuelt?

Annonse

Annonse

Ulv I Faarikaal

Jeg vil be deg om å ta avstand fra rasisme. Ok?

Lage rasismefri sone ?

Kan vi lage psykopatfri, idiotfri, syfilisfri, rabiesfri og støvfri sone også ? Neppe. Men hva er vitsen ?

Kan jeg ikke få være et vanlig menneske uten at noen kommer og vil jeg skal ta avstand fra ting jeg ikke bryr meg om å være forkjemper for ? Er det ikke lov å være nøytral og anonym ?

Snart må jeg vel ta offentlig avstand fra hemorroider, ingen liker det, men hvorfor er det nødvendig å ta avstand fra det ?

Gjest Si meg, er du rasist?

Lage rasismefri sone ?

Kan vi lage psykopatfri, idiotfri, syfilisfri, rabiesfri og støvfri sone også ? Neppe. Men hva er vitsen ?

Kan jeg ikke få være et vanlig menneske uten at noen kommer og vil jeg skal ta avstand fra ting jeg ikke bryr meg om å være forkjemper for ? Er det ikke lov å være nøytral og anonym ?

Snart må jeg vel ta offentlig avstand fra hemorroider, ingen liker det, men hvorfor er det nødvendig å ta avstand fra det ?

Om du absolutt ikke vil ta avstand fra rasisme, Ulv, så skal ikke jeg "plage" deg med mine ideer om at alle mennesker er like mye verdt, uansett hudfarge.

Men nå vet vi i det minste mer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...