Gå til innhold

Vil du ta avstand fra beinbrudd ? (Åpent brudd )

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Ingen liker beinbrudd, og det er vondt, dessuten koster det samfunnet penger.

La oss opprette bruddfrie soner, alle steder hvor folk ferdes. La oss forby det slik at det ikke oppstår.

På samme måte la oss forby skinnjakker, vi ser jo at kriminelle har på seg klær som kan inspirere til forbryteler.

Fortsetter under...

Jeg tar STERK avstand fra beinbrudd.

Når det gjelder skinnjakker er jeg mer betenkt.

Jeg tar også sterk avstand fra mine nærmeste - hvis jeg en dag blir utsatt for vold, forgiftning eller drap er sannsynligheten stor for at det er nettopp en av dem som står bak.

Ulv I Faarikaal

Jeg tar STERK avstand fra beinbrudd.

Når det gjelder skinnjakker er jeg mer betenkt.

Jeg tar også sterk avstand fra mine nærmeste - hvis jeg en dag blir utsatt for vold, forgiftning eller drap er sannsynligheten stor for at det er nettopp en av dem som står bak.

Enig, søstra mi er noe sinnsykt morragretten.

Annonse

I går ville du ikke ta avstand fra rasisme (selv med en publisert, åpen definisjon).

Vil du fremdeles ikke ta avstand fra rasisme?

===

Du skrev også at du satt på gjerdet vedr. hva du ville gort i nazi-Tyskland i 1936?

Har du kommet deg ned fra gjerdet?

I går ville du ikke ta avstand fra rasisme (selv med en publisert, åpen definisjon).

Vil du fremdeles ikke ta avstand fra rasisme?

===

Du skrev også at du satt på gjerdet vedr. hva du ville gort i nazi-Tyskland i 1936?

Har du kommet deg ned fra gjerdet?

Spørsmålet var "vil du ta avstand fra beinbrudd"?

(__) Ja

(__) Nei

Helt klart! Jeg tar avstand fra brudd i det hele tatt. Jeg har brudda fra meg på både den ene og den andre måten. Dessuten har jeg utrolig mye bein å brekke så jeg er glad for at noen endelig tar initiativ til å vise åpne beinbrudd en kald skulder. Stå på!

Annonse

Ulv I Faarikaal

Helt klart! Jeg tar avstand fra brudd i det hele tatt. Jeg har brudda fra meg på både den ene og den andre måten. Dessuten har jeg utrolig mye bein å brekke så jeg er glad for at noen endelig tar initiativ til å vise åpne beinbrudd en kald skulder. Stå på!

Er det ikke andre selvfølgeligheter vi kan ta avstand fra ?

Siden vi ikke har noe annet å gjøre ?

Vi kan ramse opp alle ting som er forbudt i Norges lover. Så alle punktene i menneskerettighetserklæringen, så alt galt som kan skje, så alle sykdommer, skadedyr, dødsårsaker ... you name it.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...