Gjest Signaturen Skrevet 9. juli 2003 Skrevet 9. juli 2003 Hvor mange mil er det fra København til Skagen, tro? Hvor lang tid tar det å kjøre opp? Hvor mye koster det å kjøre over broen fra Malmø til København? Tar de svenske eller danske kroner? Kan man betale med kort? Takk for hjelpen!!! 0 Siter
Gjest selozok Skrevet 9. juli 2003 Skrevet 9. juli 2003 Det er ca. 52 mil fra Skagen til Køben. De andre spm. dine vet jeg ikke noe om. 0 Siter
Åsemor Skrevet 9. juli 2003 Skrevet 9. juli 2003 Hvis poenget er å komme seg fra Danmark til Sverige (eller omvendt) er det visstnok billigere og raskere å ta ferja fra Helsingør til Helsingborg. Hvor mye brua koster, det har jeg hjemme, skal se om jeg kan huske å sjekke seinere i dag, hvis ingen andre her har svaret. (jeg lurer på om det er 500 kr eller noe sånt) 0 Siter
Åsemor Skrevet 9. juli 2003 Skrevet 9. juli 2003 230 DKK koster brua mellom Sverige og Danmark. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.