Gå til innhold

Den gode gamle og sunne brødmaten er Overvurdert!

Anbefalte innlegg

Gjest sommermat!

Jeg har i en måneds tid nå kuttet ut brødskiver,og den "tradisjonelle" frokost,lunsj og kveldsmaten.

Grunnen til at jeg begynte med det var at jeg rett og slett var MATLEI!

Lei av brødskiver,med pålegg.lei av baguetter,rundstykker og knekkebrød.

SÅ jeg begynte å spise frukt og yoghurt til frokost. Lagde smoothies,milkshake,juice,fruktsalater og spiste med kesam eller yoghurt,nøtter og grønnsaker.

Du og du,så mye bedre jeg føler meg! Vil bare poengtere at jeg ikke slanker meg,men jeg burde kanskje ta av et par kilo..

Synes det er MYE lettere å bli mett når jeg ikke spiser brød til de canlige brødmåltidene.

Jeg er ikke fanatisk da,følger ikke noen diett,spiser både potet og brød hvis jeg vil ha eller er på besøk. Men det er jo helheten som teller.

En stor deilig salat,med kylling,eller reker,tomater,agurk,eplebiter eller appelsin,litt revet hulrot og en mager kesamdresseing er kjempegod middag i sommervarmen.

Frokost eller kveldstips er en bolle med oppkuttede bananer,jordbær,yoghurt,nøtter og litt havregryn eller kruskakli.

Metter godt og smaker godt!

Håper jeg har inspirert noen til en gladere sommer,og kanskje får jeg noen "ikke-brød" tips tilbake?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...