vin Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Altså; jeg MÅ liksom ha et par egg hver dag ....det er SÅ digg ;o) Koker dem , tar ut plomma og blander den med smør og dijon sennep. Blekker en del dråper Tabasco oppi hulrommet og legger over massen ! Mmmmmm.....snadder. Men ; er det veldig usunnt og spise 2 egg hver dag? (Kolostrolet mitt har alltid vært fint) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laguna1365380434 Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Har også totalt dilla på deviled eggs...mmmm.. Tror ikke de er så farlig å spise et par egg om dagen, men jeg begrenser meg til et par-tre dager i uka personelig..) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vin Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 Har også totalt dilla på deviled eggs...mmmm.. Tror ikke de er så farlig å spise et par egg om dagen, men jeg begrenser meg til et par-tre dager i uka personelig..) Ja ; sant de er gode! Jeg serverte det til en gjeng nabo-damer dette i går kveld , men der var det delte meninger (",) Da fortsetter jeg dilla mi ... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Hører vel at ett egg er en slags grense for friske folk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vin Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 Hører vel at ett egg er en slags grense for friske folk. Oi ! Og jeg som ikke er helt frisk gitt ;o) Men det var noe med et topplokk.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Oi ! Og jeg som ikke er helt frisk gitt ;o) Men det var noe med et topplokk.... Topplokkspakning ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vin Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 Topplokkspakning ? Noe sånt ?! *s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Det er ikke så farlig med egg lenger i følge "ekspertisen". Sannhetene forandrer seg fort i den medisinske verden, vet du. Så spis dine egg med god samvittighet du. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eggoist Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Høres nam nam ut. Men må man blande med smør eller går det bra med bare sennep? Ække no glad i smør. Og når det gjelder egg er det ikke så farlig om du spiser etpar om dagen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vin Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 Høres nam nam ut. Men må man blande med smør eller går det bra med bare sennep? Ække no glad i smør. Og når det gjelder egg er det ikke så farlig om du spiser etpar om dagen. Neida ; du trenger ikke smør , men det gjør det litt saftigere ;o) Takk for svaret.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vin Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 Det er ikke så farlig med egg lenger i følge "ekspertisen". Sannhetene forandrer seg fort i den medisinske verden, vet du. Så spis dine egg med god samvittighet du. *mums, mums , svelg* Takk, jubalong 70 ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.