Gå til innhold

Han karen her er klar for en date..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Høne I Frikassè

Begrepet redskap har fått en ny dimensjon.

Torturredskap.

Denne linken blir nok slettet ja.

*ler*

...pfft...den er da helt uskyldig. Han har jo så stor at den nesten ikke er erigrert engang.

Bra du fikk sett den da. Det er jo deg og meg, men jeg var ikke sikker på om du visste at jeg fikk ordnet med bilder fra seansen.

Kunne jo sendt det til deg på mail, men da ville det vært så mange andre som hadde gått glipp av gleden.

*ler*

...pfft...den er da helt uskyldig. Han har jo så stor at den nesten ikke er erigrert engang.

Bra du fikk sett den da. Det er jo deg og meg, men jeg var ikke sikker på om du visste at jeg fikk ordnet med bilder fra seansen.

Kunne jo sendt det til deg på mail, men da ville det vært så mange andre som hadde gått glipp av gleden.

Du skryter - ulver har ikke sex med høner;-)

Annonse

Ulv I Faarikaal

Det var jo det jeg visste - at høna var litt av et støkke:-)

Damer kast trusa, ja til frittgående høner.

Jeg hører at dmer sitter på høna, Deter dyrepalgeri, alle dyr har rett til mosjon og frisk luft.

I hvert fall får de putte litt sand nedi trusa så høna har noe å sparke i.

Høne I Frikassè

Damer kast trusa, ja til frittgående høner.

Jeg hører at dmer sitter på høna, Deter dyrepalgeri, alle dyr har rett til mosjon og frisk luft.

I hvert fall får de putte litt sand nedi trusa så høna har noe å sparke i.

Kommer ann på hvilken vei høna sparker, det.

Annonse

Høne I Frikassè

Min favoritt når jeg skal sjokkere:

http://www.fuckingmachines.com/meetthemachines/

Ikke alle lar seg sjokkere.

*knekker*

Det der var tidenes værste! Noen som virkelig bruker det der? Og hvem lager det?! Det er jo til og med oppgitt i hestekrefter hvor mye powwah det er i det der! *muhahaha*

*ler uendelig godt*

Ulv I Faarikaal

*knekker*

Det der var tidenes værste! Noen som virkelig bruker det der? Og hvem lager det?! Det er jo til og med oppgitt i hestekrefter hvor mye powwah det er i det der! *muhahaha*

*ler uendelig godt*

Maskinene er ikke å få kjøpt, bare filmene som viser bruken.

Det er nok salg beregnet på oss menn igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...