Gå til innhold

Langt hår, men hvordan frisyre?

Anbefalte innlegg

Gjest longitude

Har langt hår, ca ti cm nedenfor skuldrene. Pr i dag er alt like langt og mørkebrunt med striper.

Har så lyst til å gjøre noe nytt, men fortsatt ha det langt. Noen tips? jeg er så grønn.

Hva er finest synes dere, langt hår med like lengder, langt hår a la Rachel i friends (skrådd) eller oppklipt og litt rufsete(rocka) ? Noen tips til ei som er litt i tvil om hva hun skal gjøre nå?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112142-langt-h%C3%A5r-men-hvordan-frisyre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, siden du anser deg selv som grønn så kan du jo ta hintet å farge håret grønt?

Jeg ser ikke forskjell på jentens hår uansett, så som gutt burde jeg vel egentlig holde meg for god til å svare her.

Det der med at du tror at gutta i det hele tatt kommer til å legge merke til din nye frisyre er utrolig naivt. Vi ser det ikke med mindre du har skinna deg, og selv da vil vi slite med å sette fingeren på hva som er nytt.

Men andre jenter ser det. De er ustabile sånn sett, så de kan sikkert svare deg litt bedre enn meg.

Lykke til uansett hva du velger å gjøre.

Høne I Frikassè

Jeg hadde laangt brunt hår. Klippet det opp og stripet det. I vinter hadde jeg svart hår med orange og røde striper. Nå har jeg fått sommerlooken - brunt under og flere nyanser med gyldne striper. Litt rocka. Jeg bruker litt hårpasta for å volumere det og årne det i løpet av dagen.

Håret blir letter å ha med å gjøre med litt farge og striper i.

Baby! ;P

Gjest longitude

Vel, siden du anser deg selv som grønn så kan du jo ta hintet å farge håret grønt?

Jeg ser ikke forskjell på jentens hår uansett, så som gutt burde jeg vel egentlig holde meg for god til å svare her.

Det der med at du tror at gutta i det hele tatt kommer til å legge merke til din nye frisyre er utrolig naivt. Vi ser det ikke med mindre du har skinna deg, og selv da vil vi slite med å sette fingeren på hva som er nytt.

Men andre jenter ser det. De er ustabile sånn sett, så de kan sikkert svare deg litt bedre enn meg.

Lykke til uansett hva du velger å gjøre.

Hvem nevnte noe om gutter??

Ikke jeg. Bryr meg midt på leggen hva de synes,så lenge jeger fornøyd selv ;-)

Hvem nevnte noe om gutter??

Ikke jeg. Bryr meg midt på leggen hva de synes,så lenge jeger fornøyd selv ;-)

Ah... Jeg tenkte kanskje du var en av disse naive jentene som trodde vi egentlig ikke ga faen i deres frisyrer.

Jeg har aldri vært på upopulær som jeg var på et forspiel når to venninner okkuperte den helvetes dassen som pissatrengte meg og andre ville inn på, i 1 jævla time for å fikse på håret til hun ene, hvor på jeg når hun kom tilbake var rimelig raskt ute med å spørre om:

- Hei, skulle ikke dere fikse på håret til X?

Det ble nesten gråt og killevinker ut av det hele, og jentene var morske på meg resten av kvelden.

Man kødder ikke med kvinnfolks hår!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...