Gjest Kul berte Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Jeg er ei jente på 29 som er nokså veltrent, slank og fast i fisken UNNTATT rundt magen. Jeg er ingen veldig tynn ei. er 173 og veier 66, så det er helt ok, men jeg trener mye. Likevel magen er nokså stor. Ikke slapp, bare stor. dvs at når jeg står i profil,så ser jeg ut som garvid i tredje .fjerde mnd. En aldri så liten kul. Hva steike kommer det av? Er det bare fasongen min som jeg leve med eller er dette noe jeg kan trene? Er ellers (synd å si det i disse jantelov.tider) nokså fornøyd med kroppen, men altså ikke denne store kulemagen min. Og nei, jeg er ikke gravid ;-) Råd? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Drit i janteloven. At folk er misunnelige på deg får du bare leve med Tja... Det er egentlig ikke så godt å svare på dette. Vi er tross alt alle bygd forskjellig, men i utgangspunktet så vil jeg vel spørre deg om du trener magen bra? Dette kan tross alt komme av at du har litt slappe magemuskler? Dvs, dersom dette ikke er fett, altså, men bare magen som rett og slett ikke blir flat grunnet mangel på muskler. Isåfall: Tren magen godt! Og da snakker jeg ikke om meningsløs magetrening 5 ganger i uka, men 1-2 ganger i uka, hardt! Magemusklene trenger som andre muskler hvile for å kunne bli sterke og større (i ditt tilfelle flatere), og disse musklene får ingen mulighet til å bli sterkere dersom du trener dem f.eks. hver dag. Så ta for eksempel mandag og tordsdag (bør være noen dager i mellom hver økt) og velg ut to øvelser hvor du trener magen skikkelig hardt. Etter hvert som du blir sterkere kan du også med fordel begynne å bruke vektbelastning når du trener. Det å ligge å kjøre 50 situps i 3 serier er så godt som meningsløst. Kjør rundt 15 konsentrerte repitisjoner, gjerne med vekter sånn at du får slitt ut magemusklene dine. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letigre Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Nederste del av min mage står også ut. Det er fordi vi jenter har et ekstra fettlager som brukes for eksempel ved graviditet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mlm82 Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Drit i janteloven. At folk er misunnelige på deg får du bare leve med Tja... Det er egentlig ikke så godt å svare på dette. Vi er tross alt alle bygd forskjellig, men i utgangspunktet så vil jeg vel spørre deg om du trener magen bra? Dette kan tross alt komme av at du har litt slappe magemuskler? Dvs, dersom dette ikke er fett, altså, men bare magen som rett og slett ikke blir flat grunnet mangel på muskler. Isåfall: Tren magen godt! Og da snakker jeg ikke om meningsløs magetrening 5 ganger i uka, men 1-2 ganger i uka, hardt! Magemusklene trenger som andre muskler hvile for å kunne bli sterke og større (i ditt tilfelle flatere), og disse musklene får ingen mulighet til å bli sterkere dersom du trener dem f.eks. hver dag. Så ta for eksempel mandag og tordsdag (bør være noen dager i mellom hver økt) og velg ut to øvelser hvor du trener magen skikkelig hardt. Etter hvert som du blir sterkere kan du også med fordel begynne å bruke vektbelastning når du trener. Det å ligge å kjøre 50 situps i 3 serier er så godt som meningsløst. Kjør rundt 15 konsentrerte repitisjoner, gjerne med vekter sånn at du får slitt ut magemusklene dine. noen jenter har flat mage noen jenter har kule mange gutter er uenige om hva som er best 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.