Gå til innhold

Her kommer det frem ja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjenner ikke Idol-Kurt men jeg kjenner mange andre som har vært både jævel-unger og mobbere som barn,

men som er blitt kjempehyggelige og velfungerende mennesker i voksen alder,

og vist en ser rundt seg er det ofte disse som har mest omtanke for andre,

En må også huske at mobbere og jævelunger ofte er usikre barn.

vennlig hilsen Siriil

Ja,han ser da fremdeles ut som en jævelunge :D

En annen sak er at han var en grusom mobber som utsatte mange medelever for store lidelser.En verdig vinner og et forbilde kan du si...

Va han det?? En mobber?? Kanskje det var sånn selvforsvars-mobber han var...for som sagt før; han ser ut som en rørlegger og synger som en gud...

petter smart

Jeg kjenner ikke Idol-Kurt men jeg kjenner mange andre som har vært både jævel-unger og mobbere som barn,

men som er blitt kjempehyggelige og velfungerende mennesker i voksen alder,

og vist en ser rundt seg er det ofte disse som har mest omtanke for andre,

En må også huske at mobbere og jævelunger ofte er usikre barn.

vennlig hilsen Siriil

Hva med mobbeofrene? Kanskje ikke de vokser opp til å bli selvsikre, hyggelige og velfungerende mennesker i voksen alder?

Kanskje de sliter med dette resten av livet. Kanskje de begår selvmord.

En kan ikke unnskylde seg med at dette skjedde mens en var ung og at en er snill og grei nå. Skaden er allerede gjort.

Ikke er det tidligere mobbere som har mest omtanke for andre heller. Hvilken verden lever du i?

Annonse

Hva med mobbeofrene? Kanskje ikke de vokser opp til å bli selvsikre, hyggelige og velfungerende mennesker i voksen alder?

Kanskje de sliter med dette resten av livet. Kanskje de begår selvmord.

En kan ikke unnskylde seg med at dette skjedde mens en var ung og at en er snill og grei nå. Skaden er allerede gjort.

Ikke er det tidligere mobbere som har mest omtanke for andre heller. Hvilken verden lever du i?

Sikkert i den samme verden som deg petter smart.

Selfølgelig kan jo alltid ting settes på spissen og selfølgelig er det mye riktig i det du skriver,

men det jeg ville frem til er at mennesker kan forandre seg med årene og heldigvis får en si, det var det jeg ønsket å få frem.

Du vet at når noen gjør noe bra her i landet er det dessverre slik at janteloven florerer og alt det negative trekkes frem.

god helg fra siriil

petter smart

Sikkert i den samme verden som deg petter smart.

Selfølgelig kan jo alltid ting settes på spissen og selfølgelig er det mye riktig i det du skriver,

men det jeg ville frem til er at mennesker kan forandre seg med årene og heldigvis får en si, det var det jeg ønsket å få frem.

Du vet at når noen gjør noe bra her i landet er det dessverre slik at janteloven florerer og alt det negative trekkes frem.

god helg fra siriil

Det er vel ikke bare her i landet gammel dritt graves fram, tror faktisk vi er bedre enn de fleste på akkurat det området.

Og en må ta hensyn til det gode personen gjør nå.

Men jeg mener at en ikke bare kan tilgi og glemme alt det han har gjort bare fordi han er populær nå. Det kan være mange tragiske skjebner pga han og det vil han aldri kunne gjøre godt igjen.

Han ser jo ut som om han er full av faen også. Synge kan han - tildels, bare man slipper å se han.

Satt i dag å så på opptak fra Idol, og fy fanken å falskt Kurt sang "the day after tomorrow" Har Saybia sin versjon, og har hørt på den ørten ganger. Den er så vanvittig mye bedre, at det ble et skikkelig hakelslepp å høre Kurt igjen på opptak.

Jeg kan bare ikke noe for det. Det er et eller annet med den Kurtfyren som gjør at jeg får lyst til å kaste råttne tomater rett i fleisen på han.

Personlighet lik null, og ja, nok sagt.

Jeg har ikke sett Kurts video med "She so high", men min datter sa. "Æsj, det kledde ikke han - han prøver å se kul ut, og det er han ikke"

Gaute og David er jo bare så nydelige, både å høre på, og se på. For ikke å snakke om herlige personligheter.

Han ser jo ut som om han er full av faen også. Synge kan han - tildels, bare man slipper å se han.

Satt i dag å så på opptak fra Idol, og fy fanken å falskt Kurt sang "the day after tomorrow" Har Saybia sin versjon, og har hørt på den ørten ganger. Den er så vanvittig mye bedre, at det ble et skikkelig hakelslepp å høre Kurt igjen på opptak.

Jeg kan bare ikke noe for det. Det er et eller annet med den Kurtfyren som gjør at jeg får lyst til å kaste råttne tomater rett i fleisen på han.

Personlighet lik null, og ja, nok sagt.

Jeg har ikke sett Kurts video med "She so high", men min datter sa. "Æsj, det kledde ikke han - han prøver å se kul ut, og det er han ikke"

Gaute og David er jo bare så nydelige, både å høre på, og se på. For ikke å snakke om herlige personligheter.

Ikke si det til noen, men jeg er litt forelska i Gaute ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...