Gå til innhold

fikk purreregning, men betalte i går..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest -l-l-l

Jeg hadde nok ringt og gitt beskjed.

Men sannsyligvis har du jo ikke betalt regningen innen fristen , så purregebyret må du nok betale !

Stemmer ikke,de ser vanligvis bort fra purregebyret i slike situasjoner!Men hun kan da bare ringe om hun absolutt føler behov for og minne dem på purregebyret....

Gjest takk for svar

Jeg hadde nok ringt og gitt beskjed.

Men sannsyligvis har du jo ikke betalt regningen innen fristen , så purregebyret må du nok betale !

Glemte regningen siden vi var i Danmark to uker... Var fra telenor; står ikke noe ekstra for purring. Står samme beløp samt at den skal betales omgående. Regningen er et betalingsvarsel, der det står purredato.

Annonse

Glemte regningen siden vi var i Danmark to uker... Var fra telenor; står ikke noe ekstra for purring. Står samme beløp samt at den skal betales omgående. Regningen er et betalingsvarsel, der det står purredato.

Da er det jo greit .

De fleste tar jo et purregebyr føler jeg ;o)

Er ikke alltid like flink til å betale småregningene i tide jeg ;o)

Gjest puzzle

Hvis du betaler etter forfall til Telenor, så kommer gebyret på neste regning.

Gebyret regnes fra forfallsdato og frem til den dagen innbetalingen er registret hos Telenor.

Gjest takk for svar

Hvis du betaler etter forfall til Telenor, så kommer gebyret på neste regning.

Gebyret regnes fra forfallsdato og frem til den dagen innbetalingen er registret hos Telenor.

Så det kan komme gebyr på neste rekning selv om den som kom sist ikke hadde gebyr?? Kan vel ikke stemme!?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...