Gå til innhold

Linser for første gang, hvor lang tilvenningstid?

Anbefalte innlegg

Gjest linseluset..

Nei, toriske endagslinser er ikke så utbredt ennå (d.v.s det finnes men det er veldig dyrt) -du må nok opp i månedslinser/langtidslinser. Må selv bruke langtidslinser (9 mnds linser) da disse er desidert best for mine øyne -endagslinser passer ikke for meg, de blir tørre og jeg ser dårligere med dem. Men alt dette er helt individuelt selvfølgelig. Men be om å få prøve alt de har, det er derfor de er der. Hvis de har Lunelle toriske linser der, prøv dem. De er som balsam for mine øyne :)

Skal prøve å huske det.. Kom på at jeg jo ikke bare kan hvile meg heller uten å ta ut linsene; kanskje jeg skulle hatt månedslinser? Ellers må jeg jo ha mange ekstra..

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...