HegeKA Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Jeg har vært sykemeldt for tennisalbue i 10 måneder på grunn av skriving på PC. Min fastlege har gitt meg Brexidol og kortison og anbefalt meg å prøve akupunktur og fysioterapi. Jeg er ikke blitt bedre av disse behandlingene. Fastlegen sier det ikke er flere tiltak (unntatt muligens oprasjon og har henvist meg til ortoped), men at tilstanden vil gå over. Går Tennisalbue(musesyke) alltid over? Er ortoped riktig/eneste spesialist å snakke med? Hva er prognosene på operasjon? Finnes det ekspertmiljøer i Norge på denne typen lidelse? Kan jeg ha fått feil diagnose? Er der andre gode råd? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Webmaster, Teknisk støtte Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Bekalger så mye, men dette spørsmålet har gått over fristen og ditt kredittkort vil ikke belastes. Vi har noen problemer med ferieavvikling for legene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.