Gå til innhold

Drittsur bank kjerring!!

Anbefalte innlegg

Gjest bytte av bank

Saken er den at jeg har ventet på noen penger hele denne uka , som dessverre ennå ikke har dukket opp!

Men jeg fikk lappen i posten i dag om at pengene var sendt og på konto i morgen.

Trengte 400; til en resept i dag , og gikk ned i banken med lappen til saksbehandleren som viste at pengene var sendt til mitt konto nummer, og kom i morgen.

Trodde ikke det var noe problem , siden jeg både sparer i denne banken , har lån , brukskonto hvor det jevnlig kommer inn penger og aldri har overtrukket kontoen...

Men , neida ! De hadde ikke lyst til det. Det var blitt strenge regler på å få overtrukket , selv små beløp i et døgn!

Jaja , jeg fikk nå liret ut av meg at makan til kundeservice hadde jeg aldri vært utenfor , og at hun bare kunne avslutte alle konti.Hun begynte å stamme litt da , men jeg snudde meg på hælen og sa at jeg kom innom i morgen for ev. å skrive undre..HA !

Takke meg til mannen min "sin" bank , hvor de ikke er så forbanna teite!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112212-drittsur-bank-kjerring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det syntes jeg var en smålig oppførsel.Det var ikke akkurat store beløpet du ba om heller.At du hadde med bevis at pengene kom i morgen+at du har konto +sparekonto var dette en dritt oppførsel fra bankens side.Hadde også blitt forbannet.

Det er rart hvordan man behandler kundene sine.Det er faktisk dem som skal takke at du bruker banken dems.Fy faen til kjerring!

Ulv I Faarikaal

Underlig bank, de kan jo bare ta litt morarente da.

Jeg skulle låne 10.000 kr en gang, og fikk til svar at det kunne jeg ikke få da jeg hadde vært hele 4 dager for sent med en innbetaling på kr 877 på et annet lån for 7 år siden. Det var siste avdraget den gangen. Trofaste kunder felles av bagateller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...