Gå til innhold

Hvor mye vil MMS koste etter gratisperioden

Anbefalte innlegg

Gjest MMS-bruker

Telefonselskapene har jo vært så gavmilde at de har gitt oss MMS-brukere gratis meldinger ut juli. Men er det noen som vet hva de endelige prisene kommer til å ligge på når gratisperioden er over?

De sier jo at den egentlige prisen er kr. 5 pr melding, men jeg regner iallfall med at de kommer til å sette den ned etter denne tilvenningsperioden.

Hvor mye tipper du den kommer til å ende på?

Fortsetter under...

Det der er strengt tatt ikke noe problem for meg. Jeg har nettopp fått meg MMS, men det er jo faen meg ingen av kompisene eller venninnene som har det, ergo hjelper det jævla lite...

Men tanken er god. Sitt i syden, sende hjem et fyllebilde av meg med en god bedring hilsen, og rett og slett slippe å skrive kort som jeg likevel glemmer å skrive.

Men det skal visstnok koste 5 kroner per stk, dog vil det nok som du sier synke i pris.

Gjest MMS-bruker

Det der er strengt tatt ikke noe problem for meg. Jeg har nettopp fått meg MMS, men det er jo faen meg ingen av kompisene eller venninnene som har det, ergo hjelper det jævla lite...

Men tanken er god. Sitt i syden, sende hjem et fyllebilde av meg med en god bedring hilsen, og rett og slett slippe å skrive kort som jeg likevel glemmer å skrive.

Men det skal visstnok koste 5 kroner per stk, dog vil det nok som du sier synke i pris.

Nå har endelig mannen min også fått MMS, og man kan jo også sende bildene til e-post adresse da, så jeg har begynt å sende mer enn før.

Men da vi var i Syden (Portugal) så funket det så klart ikke. Hadde sjekket at det i teorien skulle gå an, men det var kun en melding som ble sendt, og det var til e-post adressen vår hjemme, så vi måtte nøye oss med å sende beskrivende tekstmeldinger for å gjøre folk misunnelige...

Jeg tror det blir billigere enn 5 kroner, men det er jo forskjell på 2 og 4 liksom... Skal bli spennende å se hvordan konkurransen blir. Tipper både Telenor og NetCom lurer på hva den andre har tenkt å ta...

Nå har endelig mannen min også fått MMS, og man kan jo også sende bildene til e-post adresse da, så jeg har begynt å sende mer enn før.

Men da vi var i Syden (Portugal) så funket det så klart ikke. Hadde sjekket at det i teorien skulle gå an, men det var kun en melding som ble sendt, og det var til e-post adressen vår hjemme, så vi måtte nøye oss med å sende beskrivende tekstmeldinger for å gjøre folk misunnelige...

Jeg tror det blir billigere enn 5 kroner, men det er jo forskjell på 2 og 4 liksom... Skal bli spennende å se hvordan konkurransen blir. Tipper både Telenor og NetCom lurer på hva den andre har tenkt å ta...

Tror egentlig ikke at du skal tenke på hva Telenor og Netcom vurderer av priser. Det skulle ikke forundre meg om de samkjører.

Dersom noen går for billigere SMS så er det nok små konkurrenter av de to store som forsøker å lokke til seg kunder med lave priser.

Netcom og Telenor trenger (dessverre) ikke å gjøre det for å få kunder.

De får nok kunder gjennom å sponse dyre telefoner mot at man binder seg til dem i 12 eller 18 mnd.

.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...