Marry83 Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Hei, jeg er en jente på 20 år som det siste årene har bare gått oppover i vekt grunnet lite trening. Har en normal kroppsbygning, og er ikke tjukk, men har litt for mye fett. Det jeg lurte på, jeg har nå bestemt meg for å begynne å trene løping. Tenkte to ganger i uka ca. 5 km, men så snakket jeg med min far og han sa at jeg måtte løpe minste fire ganger i uka og i over en time for at det skulle ha noe betydning for kroppen. Er dette riktig. Har endret kostholdet endel også, spiser sunt, lite og ofte. Bare lurer på hvor mye jeg trenger å trene ved siden av for å kunne gå ned i vekt. Kanskje noen kan hjelpe? Hilsen Marry 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eirik26 Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Trening er nøkkelen. Men variert trening så du ikke går lei.. Jogging er bedre enn ingenting, men hvis du foreks går mye så er det også supert. Jeg klarer ikke jogging fordi jeg synes det er bånn, pluss at det egentlig gir litt lite effekt. (er ikke 60 min jogge samme som 120 min rask gange?) Eksempel; jeg gikk til og fra jobb (30 min hver vei) og trente mye i 7 uker og gikk ned 10 kilo (fra 80 til 70). Jeg var aldri sulten, så jeg spiste en del også. Lite men ofte (øker forbrenningen) Slike triks med foreks gå istedenfor bil/kollektiv til og fra gjør mer enn man skulle tro.. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.