Gå til innhold

Kunder burde hatt anstand før de kryssa dørstoken til en butikk!

Anbefalte innlegg

Gjest Daraan

Jeg gjorde akkurat det kuststykket på jobb at jeg flytta microen og toast-pressa ut i butikken slik at kundene kan styre med landgangene og toasten selv.

Det første som skjer er at en fyr slenger inn en landgang i microen og deretter pressa med plasten -på-!

Hvor mye iq trengs egentlig for å begripe at man varmer ikke mat på stekende varmt jern med plasten -på-?!?

For det er nemlig ganske vanskelig å forstå seg på nemlig om man ikke har jobba der ei stund har jeg jo fått erfare......

Fortsetter under...

Gjest Daraan

Hehe!! Var det tidlig å morgenen? Bensinstasjon?

Noen ganger kan man bli skremt over tankevirksomheten til enkelte personer. Blir liksom litt for dumt å sette opp bruksanvisning, men er kanskje på sin plass.

heheh...var på natta da..

Ble forbanna jeg så jeg henta ark og en feit tusj å klæsja opp:

"TA AV PLASTEN!"

:-)

Pluss fire ark med anvisning til hvor søppelbøtta var....!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...