Gå til innhold

flyttedag...

Anbefalte innlegg

Gjest pasa20
Skrevet

Har hørt rykter om at man har rett på en flyttedag med lønn..Stemmer dette??

Skrevet

Det kommer sikkert an på hvor man jobber. Hos oss (et sykehus) går det under ordningen"velferdspermisjon", og innebærer at man har rett på én flyttedag med lønn.

mvh

Skrevet

På jobben min får jeg to flyttedager med lønn.

Har du en personalhåndbok, sjekk der.

Skrevet

Ja. Vi har det iallefall.

Man flytter jo ikke akkurat daglig, så det er vel en personalgode de fleste arbeidsgivere ser seg råd til å unne sine ansatte. Men om det er nedfelt i noen lovtekst at det skal være med lønn, det vet jeg ikke.

Gjest pasa20
Skrevet

Takk for alle svar men jeg lurer på om det finnes i noen lov.... har litt vrien arbeidsgiver....

Skrevet

Takk for alle svar men jeg lurer på om det finnes i noen lov.... har litt vrien arbeidsgiver....

Kanskje du bør høre med hovedtillitsvalgt fra fagforeninga...?

Ellers finnes jo alle lover på www.lovdata.no hvis du vil titte litt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...