Gjest LucySky Skrevet 11. juli 2003 Skrevet 11. juli 2003 Hjelp! Skilletasten min skrangler og vipper og jeg må streve med å ikke skrive alle ordene i ett. Er tastaturet gåent, eller kan man gjøre noe med den lange tasten så den ikke vipper og skrangler?? 0 Siter
Gjest ova Skrevet 11. juli 2003 Skrevet 11. juli 2003 Slik var det hos meg også, Fikk det rådet å kjøpe nytt tastatur - for slike var egentlig bare en forbruksartikkel fikk jeg høre. Det nye kostet bare litt over 200 kr, og det var bare å plugge. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 11. juli 2003 Skrevet 11. juli 2003 Slik var det hos meg også, Fikk det rådet å kjøpe nytt tastatur - for slike var egentlig bare en forbruksartikkel fikk jeg høre. Det nye kostet bare litt over 200 kr, og det var bare å plugge. Will do. Takk skal du ha! 0 Siter
tiliti Skrevet 11. juli 2003 Skrevet 11. juli 2003 Du kan jo se om det er et metall "håndtak" som har løsnet under der. i så fall setter du den bare på igjen. Hvis det derimot er noe som har brukket er det bare å bytte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.