Gå til innhold

Forslag til gave for ungdomspass?

Anbefalte innlegg

Min 16 årige datter har vært hos min venninne i nesten 3 uker da hun ikke ville være med oss foreldre i ferien. Venninnen min tilbød seg at hun kunne være hos henne, ingen problem det. Alt hat gått veldig greit og nå vil jeg gjerne gi henne en fin gave, men har ingen ideer. Hun ville ikke ha noe for tilsynet, synes bare det var hyggelig. Jeg ga ikke venninnen min kostpenger for henne, men datteren min hadde selv ca 3000 kr. Hvor mye skal jeg gi i gave? Tar ideer med takk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112287-forslag-til-gave-for-ungdomspass/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stjernemor

Kanskje dere kan invitere venninna med på en helgetur eller noe slikt som takk?

Eller inviter foreldrene på en deilig middag, enten hjemme eller på restaurant.

En blomsteropsats med ei flaske vin på døra kanskje.

Rene kontanter er litt for mye 'betaling'.

Kanskje venninna kan bo hos dere en gang de andre foreldrene skal bort. At dere kan bytte på. Hvis hun har brukt de 3000 på mat og snop til fellesskapet så har hun jo betalt for seg vel? Da holder det med en blomst.

Vi hadde med noen ungdommer på hytteferie. Reise, opphold og kost var på oss. Souvenirer og heiskort i slalåmbakken måtte de betale selv. Dette var avtalt på forhånd. Vi fikk en nydelig blomsteroppsats av foreldrene som takk for ferien. Det var koselig, men ikke nødvendig, siden våre barn har nytt godt av dres gjestfrihet tidligere. Men de fleste føler nok for å gi en liten oppmerksomhet.

Pappa Bjørn

Inviter dem på middag alle sammen! Eller kjøp en flott vase.. eller kokebok?

Da tror jeg at jeg hadde blitt fornærmet. Dersom jeg har hatt gjester hos meg lenge, laget mat til dem hver dag, så kjøper de en kokebok til meg når de reiser?

Jeg synes det er et påfallende hint.*L*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...