Gjest redo Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 noen som har et godt forslag til hva jeg kan lage i helgen til meg selv og kjæresten min? det skal væreen middag med levende lys. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Kanskje litt for sent nå, men en god stek er bestandig godt. Eller biff. Sammen med fløtegratinerte poteter, kokt brokkoli og tomater litt kunstferdig oppskåret. Sausen lages av sky tilsatt fløte. Nam, nam. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest redo Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Kanskje litt for sent nå, men en god stek er bestandig godt. Eller biff. Sammen med fløtegratinerte poteter, kokt brokkoli og tomater litt kunstferdig oppskåret. Sausen lages av sky tilsatt fløte. Nam, nam. tar det neste helg! takk for tipset 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.