SierDuDet Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Skrevet 11. juli 2003 Tror det er en veldig sterk film. Det tror jeg også. Og det gjelder også filmen jeg anbefalte her i starten. Enormt sterk film. Jeg liker filmer som har en eller annen misjon. 0 Siter
Gjest ser ikke drama Skrevet 11. juli 2003 Skrevet 11. juli 2003 Det tror jeg også. Og det gjelder også filmen jeg anbefalte her i starten. Enormt sterk film. Jeg liker filmer som har en eller annen misjon. Så kanskje jeg skulle se filmen du anbefaler da? Men det var om jeg får tid... 0 Siter
Champagne Skrevet 11. juli 2003 Skrevet 11. juli 2003 Uff, jeg er sånn sippeguri, så jeg har ikke orket å se den ennå. Men det kommer.. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Skrevet 11. juli 2003 Uff, jeg er sånn sippeguri, så jeg har ikke orket å se den ennå. Men det kommer.. Jeg tror filmen er ganske lett å sippe av. Sterk er den i hvert fall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.