Gå til innhold

Kostplan

Gjest høres greit ut eller..?

Anbefalte innlegg

Gjest høres greit ut eller..?

Har satt opp en ca.kostplan for å få orden på matinntaket mitt,og på lang sikt komme i bedre form/gå ned i vekt.

Er jente,23år,162cm,67kg

Så lurer på om dette høres greit ut, eller om jeg er helt på bærtur..

Håper noen kan komme med tips og råd om forbedringer etc.!!

Trener nå 4ganger i uka,dvs.jogger en mil 4ganger i uka,har planer om å supplere med litt vekttrening etterhvert..

Kostplanen min ser slik ut:

kl.08 : 1dl.havregryn kokt med vann + kanel og strøsøtning + 4dl.sk.melk

kl.11: 4ryvita-knekkebrød med skinke og agurk + 1banan +1yoplait 0,1%

kl.14 : 1dl.makaroni(ukokt)+ 1/2boks tunfisk i vann + litt grønnsaker + 1yoplait 0,1%

kl.17 : 1vaffel (lagd av grovt mel og med proteinpulver,250kcal) + 100gram cottage cheese

kl.20: 1fiskekake + 1dl.(ukokt) villrisblanding + tomat,agurk

Spiser ikke helt det samme hver dag,men samme mengde/ant.kalorier. På lørdag kommer litt smågodt etc. i tillegg.

Høres dette mye ut til å gå ned i vekt, og evt. andre kommentarer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er vel en av de få kostplanene jeg har sett her inne som jeg synes ser fornuftig ut. :o) Ikke at jeg er noen ekspert, laaangt ifra, men det ser ut til å være nok til å bli mett av og sunt nok til å gå ned i vekt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...