Gjest høres greit ut eller..? Skrevet 11. juli 2003 Skrevet 11. juli 2003 Har satt opp en ca.kostplan for å få orden på matinntaket mitt,og på lang sikt komme i bedre form/gå ned i vekt. Er jente,23år,162cm,67kg Så lurer på om dette høres greit ut, eller om jeg er helt på bærtur.. Håper noen kan komme med tips og råd om forbedringer etc.!! Trener nå 4ganger i uka,dvs.jogger en mil 4ganger i uka,har planer om å supplere med litt vekttrening etterhvert.. Kostplanen min ser slik ut: kl.08 : 1dl.havregryn kokt med vann + kanel og strøsøtning + 4dl.sk.melk kl.11: 4ryvita-knekkebrød med skinke og agurk + 1banan +1yoplait 0,1% kl.14 : 1dl.makaroni(ukokt)+ 1/2boks tunfisk i vann + litt grønnsaker + 1yoplait 0,1% kl.17 : 1vaffel (lagd av grovt mel og med proteinpulver,250kcal) + 100gram cottage cheese kl.20: 1fiskekake + 1dl.(ukokt) villrisblanding + tomat,agurk Spiser ikke helt det samme hver dag,men samme mengde/ant.kalorier. På lørdag kommer litt smågodt etc. i tillegg. Høres dette mye ut til å gå ned i vekt, og evt. andre kommentarer? 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. juli 2003 Skrevet 11. juli 2003 Dette er vel en av de få kostplanene jeg har sett her inne som jeg synes ser fornuftig ut. ) Ikke at jeg er noen ekspert, laaangt ifra, men det ser ut til å være nok til å bli mett av og sunt nok til å gå ned i vekt av. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.