Gå til innhold

Jo mer jeg spiser jo mer sulten er jeg?

Gjest sultneguri

Anbefalte innlegg

Gjest sultneguri

Jeg har begynt et nytt og bedre liv,slanker meg ikke direkte,men prøver å spise sunnere og oftere.

Merker at jeg er MYE mer sulten når jeg spiser mange små måltider fordelt utover dagen,enn når jeg spiste 2 store.

Noen som har en forklaring på dette?

Jeg spiser samme mengde mat som før,bare ikke så mye om gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sultneguri

Du setter opp forbrenninga ved å spise ofte!

Mao: Jeg må spise MEr mat når jeg spisert ofte?

Jeg vil ikke ned i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg har lagt merke til at f eks bønner og kyllingkjøtt stiller sulten fort og lenge uten for mye kalorier. Jeg pleier steke kyllingkjøtt i panna litt hardt uten fett og bruker det i salater. Rema 1000 selger hele kyllinger til kr 30. Bønner fås i boks med ulike typer/ smaker, f eks ICA har sikkert 20 ulike fra 5 til 15 kr for 400 g.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sultneguri

Jeg har lagt merke til at f eks bønner og kyllingkjøtt stiller sulten fort og lenge uten for mye kalorier. Jeg pleier steke kyllingkjøtt i panna litt hardt uten fett og bruker det i salater. Rema 1000 selger hele kyllinger til kr 30. Bønner fås i boks med ulike typer/ smaker, f eks ICA har sikkert 20 ulike fra 5 til 15 kr for 400 g.

Takk for tips!

Hva slags bønner er best? Noen du vil anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Takk for tips!

Hva slags bønner er best? Noen du vil anbefale?

Selv liker jeg S&W Barbeque Texasbønner, men kjøp en av hver, alle er ikke like gode. Du kan skylle av sausen også og lage din egen, eller bruke lettdressing 5% fett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...