Gjest sultneguri Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Jeg har begynt et nytt og bedre liv,slanker meg ikke direkte,men prøver å spise sunnere og oftere. Merker at jeg er MYE mer sulten når jeg spiser mange små måltider fordelt utover dagen,enn når jeg spiste 2 store. Noen som har en forklaring på dette? Jeg spiser samme mengde mat som før,bare ikke så mye om gangen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Du setter opp forbrenninga ved å spise ofte! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sultneguri Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Du setter opp forbrenninga ved å spise ofte! Mao: Jeg må spise MEr mat når jeg spisert ofte? Jeg vil ikke ned i vekt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Jeg har lagt merke til at f eks bønner og kyllingkjøtt stiller sulten fort og lenge uten for mye kalorier. Jeg pleier steke kyllingkjøtt i panna litt hardt uten fett og bruker det i salater. Rema 1000 selger hele kyllinger til kr 30. Bønner fås i boks med ulike typer/ smaker, f eks ICA har sikkert 20 ulike fra 5 til 15 kr for 400 g. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sultneguri Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Jeg har lagt merke til at f eks bønner og kyllingkjøtt stiller sulten fort og lenge uten for mye kalorier. Jeg pleier steke kyllingkjøtt i panna litt hardt uten fett og bruker det i salater. Rema 1000 selger hele kyllinger til kr 30. Bønner fås i boks med ulike typer/ smaker, f eks ICA har sikkert 20 ulike fra 5 til 15 kr for 400 g. Takk for tips! Hva slags bønner er best? Noen du vil anbefale? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Takk for tips! Hva slags bønner er best? Noen du vil anbefale? Selv liker jeg S&W Barbeque Texasbønner, men kjøp en av hver, alle er ikke like gode. Du kan skylle av sausen også og lage din egen, eller bruke lettdressing 5% fett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.