Gå til innhold

blåmerke uten grunn?

Anbefalte innlegg

Gjest mystefistisk
Skrevet

Plutselig kom det et blåmerke på underarmen, og jeg har ikke slått meg! Kanskje i søvne, men merkelig plass? Mellom albue og hånd. Nå er merket brunt. Hm.. noen som vet hva det kan komme av? Takk for svar:)

Skrevet

Sånt skjer. Jeg får også noen sånne i ny og ne, og går da ut fra at det har skjedd i søvne, hvor jeg f.eks. har blitt kidnappet av en UFO og blitt gjort eksperimenter på.

Jeg hadde et skikkelig rødt brannsår på kneet for en tid tilbake, og gikk da ut fra at UFO mennene var skylden, men så kom jeg plutselig til å tenke på at dette nok var noe jeg hadde fått during sex.

Det kan også ha skjedd deg. For alt du vet har du pult litt hardere enn vanlig. Ikke alltid man merker noe til skadene man har pådratt seg under økta, før etterpå.

Gjest mystefistisk
Skrevet

Sånt skjer. Jeg får også noen sånne i ny og ne, og går da ut fra at det har skjedd i søvne, hvor jeg f.eks. har blitt kidnappet av en UFO og blitt gjort eksperimenter på.

Jeg hadde et skikkelig rødt brannsår på kneet for en tid tilbake, og gikk da ut fra at UFO mennene var skylden, men så kom jeg plutselig til å tenke på at dette nok var noe jeg hadde fått during sex.

Det kan også ha skjedd deg. For alt du vet har du pult litt hardere enn vanlig. Ikke alltid man merker noe til skadene man har pådratt seg under økta, før etterpå.

Det var det med rommennene og eksperimenter jeg var mest redd for... Blåmerker pga sex? Nei, vi har ikke hatt tid til det i det siste..

Skrevet

Det var det med rommennene og eksperimenter jeg var mest redd for... Blåmerker pga sex? Nei, vi har ikke hatt tid til det i det siste..

Ja, menn fra rommet er også min heteste teori.

Gjest mystefistisk
Skrevet

Ja, menn fra rommet er også min heteste teori.

Så skal jeg jammen holde vinduet lukket i natt! Og det kan kanskje også forklare de merkelige ringene i kornåkeren vår....?

Skrevet

Så skal jeg jammen holde vinduet lukket i natt! Og det kan kanskje også forklare de merkelige ringene i kornåkeren vår....?

Jeg tror ikke disse trenger vindu. I gamle dager holdt det kanskje å lukke dette, men nåtidens romvesener er overlegne deres forgjengeres teknologi, så de trenger ikke å fysisk troppe opp i rommet for å hente deg.

Gjest mystefistisk
Skrevet

Jeg tror ikke disse trenger vindu. I gamle dager holdt det kanskje å lukke dette, men nåtidens romvesener er overlegne deres forgjengeres teknologi, så de trenger ikke å fysisk troppe opp i rommet for å hente deg.

Ikke fortell mer! Nå skremmer du meg... Du må ha god erfaring..

Skrevet

Ikke fortell mer! Nå skremmer du meg... Du må ha god erfaring..

Jeg har god erfaring med UFO menn. Det har jeg.

De fleste er for øvrig veldig snille, så du trenger ikke å være redd.

Gjest mystefistisk
Skrevet

Jeg har god erfaring med UFO menn. Det har jeg.

De fleste er for øvrig veldig snille, så du trenger ikke å være redd.

Hm... hvis du sier det så.. Men jeg håper ingen kommer i natt! Jeg setter en plakat på taket om at jeg ikke er hjemme, men sover hos deg.....

Skrevet

Hm... hvis du sier det så.. Men jeg håper ingen kommer i natt! Jeg setter en plakat på taket om at jeg ikke er hjemme, men sover hos deg.....

Det var en god ide. Meg kjenner de, og etter mitt siste møte med en av dem så er jeg redd de ikke kommer tilbake med det første.

Det gikk litt skeis, for å si det sånn.

Gjest mystefistisk
Skrevet

Det var en god ide. Meg kjenner de, og etter mitt siste møte med en av dem så er jeg redd de ikke kommer tilbake med det første.

Det gikk litt skeis, for å si det sånn.

Ok, da gjør jeg det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...