Ulv I Faarikaal Skrevet 11. juli 2003 Skrevet 11. juli 2003 Noen ganger før i tida traff jeg på kvinner som var mer opptatt av kjendisenes problemer enn sine egne. De kunne sitte alene med 3 unger, blakk, snart husløs, syk og nedbrutt på randen av sammenbrudd, men ta meg steike: de er mer opptatt og bekymret over om en eller annen styrtrik person har slått opp med en annen styrtrik ! Til og med gråte en skvett i bladet når de sitter og leser om dem i venteværelset på vei inn til legen for å få antidepressiva. Hvorfor er de opptatt av kjendiser og deres liv når de har så store personlige problemer selv ? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 11. juli 2003 Skrevet 11. juli 2003 De forsøker å glemme egne problemer ved å fokusere på andres? Det er vel noe sånt. 0 Siter
soleil Skrevet 11. juli 2003 Skrevet 11. juli 2003 De forsøker å glemme egne problemer ved å fokusere på andres? Det er vel noe sånt. Det er nok noe i det. Jeg kutta ut medusinen etter at jeg trappet ned på TVNorge-filmer, Se & Hør og kjendissladder. Har funka bra en uke nå. Går jevnlig i terapi på AKS, da. (Anonyme Kjendis Sladrere) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 11. juli 2003 Skrevet 11. juli 2003 Det er nok noe i det. Jeg kutta ut medusinen etter at jeg trappet ned på TVNorge-filmer, Se & Hør og kjendissladder. Har funka bra en uke nå. Går jevnlig i terapi på AKS, da. (Anonyme Kjendis Sladrere) Jeg ville vel egentlig heller anbefalt en eller annen Fight Club gruppe som terapi. Det funket i hvert fall for Norton. 0 Siter
soleil Skrevet 11. juli 2003 Skrevet 11. juli 2003 Jeg ville vel egentlig heller anbefalt en eller annen Fight Club gruppe som terapi. Det funket i hvert fall for Norton. Noen grupper å anbefale? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 11. juli 2003 Skrevet 11. juli 2003 Noen grupper å anbefale? Nei, men du kan jo starte en i nærmiljøet? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.