Gå til innhold

Hva er det merkeligste noen har spurt om her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest nemlig!

Det merkeligste noen har spurt om her tror jeg dreide seg om middagsmat. Dette innlegget er nok også det morsomste som noen har spurt om her.

Det var rett og slett hysterisk.

Men man måtte være der for å forstå det.

Høres kjedelig ut...

Annonse

Annonse

Her er mye upløyd mark, men ikke overbelast hodet i sommervarmen !

Hehe..

På jobben min funker ikke ventilasjonsanlegget. Det er visst for dyrt å fikse. Det er målt 32 varmegrader der.

I den varmen må jeg altså skifte bleier på pasienter.

Jeg er bare sååå glad for at jeg bestemte meg for å slutte å jobbe i kontorlokaler med aircondition og istedet ta 3 års høyskoleutdanning og rase ned i lønn for å få lov til å bytte bæsjebleier i 32 varmegrader. *knegg*

*bekymret for eget vett*

;-)

Ulv I Faarikaal

Hehe..

På jobben min funker ikke ventilasjonsanlegget. Det er visst for dyrt å fikse. Det er målt 32 varmegrader der.

I den varmen må jeg altså skifte bleier på pasienter.

Jeg er bare sååå glad for at jeg bestemte meg for å slutte å jobbe i kontorlokaler med aircondition og istedet ta 3 års høyskoleutdanning og rase ned i lønn for å få lov til å bytte bæsjebleier i 32 varmegrader. *knegg*

*bekymret for eget vett*

;-)

Uffda.

Men jeg kjenner et par philippinske sykepleiere, de er mektig stolte av jobben sin der hjemme, og har stor respekt blant familie og i samfunnet ellers.

Er det like stor prestije her hjemme, eller er det andre sider ved yrket som tiltaler ?

Uffda.

Men jeg kjenner et par philippinske sykepleiere, de er mektig stolte av jobben sin der hjemme, og har stor respekt blant familie og i samfunnet ellers.

Er det like stor prestije her hjemme, eller er det andre sider ved yrket som tiltaler ?

Jeg tror i allefall at jeg kommer til å være stolt av det selv. Å ha kompetansen, liksom.

Andre igjen syntes at det er idioti å utdanne seg til dårligere lønn.

Ungene mine har forresten skrytt i øst og vest om at mamma er lege. Så jeg har litt å dementere, kan du si.

;-)

I dag var det forresten en av de bedre vaktene. Is og jordbær på vaktrommet er ikke å forakte det heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...