Gå til innhold

Hvorfor er homser mere hjelpsomme?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest annette

Kanskje av samme grunn som at de ofte er mer feminine enn heterofile? Blomster og den slags forbindes jo ofte med jenter, så kanskje homsene har en eller annen mekanisme som gjør at de er litt mer "jenter" enn hva vi andre er?

Ja,det er godt mulig.Men jeg synes den blir litt for enkel.Egentlig hadde det vært best å fått forklaringen fra en som var homo selv,men kjenner ingen

Gjest Iznogood

Ja,det er godt mulig.Men jeg synes den blir litt for enkel.Egentlig hadde det vært best å fått forklaringen fra en som var homo selv,men kjenner ingen

Hvordan vet du at de er slik om du ikke kjenner noen?

Det stemmer forøvrig på flere jeg kjenner :-)

Annonse

Ulv I Faarikaal

Det var ikke det jeg spurte om.

Jeg spurte om hvordan en homse kunne vite dette.

Det blir jo tross alt som å spørre han om han kan forklare hvorfor er homse.

Få tak i sør, han er ekspert på slik flisespikking.

:-)

Gardinene mine ble en gang sydd av en homse, og han laget en super oppsats med silkeblomster til meg. Jeg betalte for det, med kæsj, ikke i naturalia :) Mora mi sa da masse rare ting om homser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...