Lillemus Skrevet 11. juli 2003 Skrevet 11. juli 2003 Jeg solgte i dag mitt eksemplar av Michael Jackson "Thriller" på LP, spilt bare et par ganger så plata var helt som ny. Hun som kjøpte den ga uten å blunke 450,-! Hadde jeg bare dritflaks eller er den plata verdt så mye? Jeg mener - den var da verdens mest solgte så det må jo finnes usannsynlig mange av den? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 11. juli 2003 Skrevet 11. juli 2003 Det er vel sånn med mange av disse LP-fanatikerene at de rett og slett ikke eier gangssyn. Selvsagt er ikke plata verdt så mye, med mindre den er signert av Jackson. Hun kunne helt sikkert fått plata i en bruktplateshappe i Oslo for en 50-lapp. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Skrevet 11. juli 2003 Det er vel sånn med mange av disse LP-fanatikerene at de rett og slett ikke eier gangssyn. Selvsagt er ikke plata verdt så mye, med mindre den er signert av Jackson. Hun kunne helt sikkert fått plata i en bruktplateshappe i Oslo for en 50-lapp. Signert av MJ? Da hadde jeg ikke solgt den du... ) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 11. juli 2003 Skrevet 11. juli 2003 Signert av MJ? Da hadde jeg ikke solgt den du... ) Den hadde knapt vært verdt 450 kroner selv om den var signert av fyren 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.