Gå til innhold

Hvorfor ser folk så tragisk ut i Se og Hør?

Anbefalte innlegg

Gjest Vinterfrost

De få gangene jeg leser Se og Hør( på lege eller tannlege kontoret), blir jeg alltid forbauset over hvor tragisk folk ser ut i enkelte reportasjer...

Det virker nesten som at Se og Hør kler opp stakkarne i gamle , stygge, slitte , for store/små/trange klær for at man skal synes mest mulig synd på dem....

Eller er noen av disse folka i "medlidenhets reportasjene" virkelig slik som de ser ut på bildene?

Man kan begynne å lure litt enkelte ganger...

Fortsetter under...

Høne I Frikassè

*kremt*

Je har vøri i Sjå og Høyr. (Men hva gjør man ikke for penger sier nå jeg...) *salgbar*

Fra alvor til alvor. Mange ser helt tragiske ut i Se og Hør. Det har jeg stusset på også. Så da de ringte oss for halvannet år siden og ville ha en reportasje om oss, så nølte jeg. Men, jeg lot tvilen komme dem til gode.

De kom hit, en journalist og en fotograf. Stillte spørsmål og tok bilder. De ville ha litt spesielle bilder, men jeg sa nei. Vi tok helt vanlige bilder. De er veldig glad i å vise stemning/sinnstilstand på bilder slik at det går "rett hjem".

Jeg ser ikke på oss som noen outsidere i samfunnet for å legge til det. ;P

Har jeg egentlig svart på det du skrev om nå? Husker ikke helt hva du skrev. *ler*

Ulv I Faarikaal

Jeg har også vært avbildet i avisen en del ganger, og _alltid_ skal fotografen lage litt dramatikk og prosa i bildene. Ikke alt jeg går med på.

F eks : still deg opp med armene i kors, så ser du skikkelig tverr og inneslutta ut. Det gjør jeg ikke.

*kremt*

Je har vøri i Sjå og Høyr. (Men hva gjør man ikke for penger sier nå jeg...) *salgbar*

Fra alvor til alvor. Mange ser helt tragiske ut i Se og Hør. Det har jeg stusset på også. Så da de ringte oss for halvannet år siden og ville ha en reportasje om oss, så nølte jeg. Men, jeg lot tvilen komme dem til gode.

De kom hit, en journalist og en fotograf. Stillte spørsmål og tok bilder. De ville ha litt spesielle bilder, men jeg sa nei. Vi tok helt vanlige bilder. De er veldig glad i å vise stemning/sinnstilstand på bilder slik at det går "rett hjem".

Jeg ser ikke på oss som noen outsidere i samfunnet for å legge til det. ;P

Har jeg egentlig svart på det du skrev om nå? Husker ikke helt hva du skrev. *ler*

Fikk du penger for å stille opp i Se&Hør? Hvor mye da? Fikk en gang tilbud om å bli intervjuet i bladet, men sa nei - kunne jeg tjent noen kroner på det?

Høne I Frikassè

Fikk du penger for å stille opp i Se&Hør? Hvor mye da? Fikk en gang tilbud om å bli intervjuet i bladet, men sa nei - kunne jeg tjent noen kroner på det?

Jau, fikk 5.000,-. Måtte seff betale skatt av det, så vi satt igjen med 3.200,-.

Helt å'leit for en halvside ;P

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...