Gå til innhold

Hva er din lille luksusting?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

15

• Åsemor

7

• mysteria

5

• Gammel Dolèr

3

Låse døren på toalettet.Helt stille rundt meg og bærsje.

Luksus Leverpostei?

Neglepleie er min luksusgreie for tida. Og så har jeg kjøpt meg selvbruningskrem, men den tør jeg ikke prøve...

Det er luksus å ha ferie, ha fint vær og ha penger..

(Sier ikke at alle krava er oppfylt akkurat)

Gjest Stjernemor

En helg HJEMME ALENE uten mann og barn. Late meg hele helgen. Lettvint mat, øl, vin og konjakk til kaffen. Litt god kake. Og iskrem. Og TV eller video. Ei god bok. Jaja, det er lov å drømme.

Nestbest er en sydentur med ei venninne eller en jentetur på byen.

Annonse

Gjest puzzle

Film: Gudfarentriologien.

Bok: Beatles (Saaby).

Sang: Umulig å si, men akkurat idag var det Rammsteins Mein Herz Brennt. I morgen er det helt sikkert noe annet.

Hmm, tror jeg har korrigert deg en gang tidligere også, men altså; det heter ikke triologi, men trilogi.

Hmm, tror jeg har korrigert deg en gang tidligere også, men altså; det heter ikke triologi, men trilogi.

Du har sikkert rett. Av en eller annen grunn har jeg fått det for meg at det heter triologi, men jeg lover ikke å gjøre den feilen flere ganger. Trilogi! :)

Annonse

Jeg? Hva da?

Du må huske på at jeg ikke alltid er meg. Noen har kødda veldig mye med nicket mitt i det siste.

Jeg er for eksempel ikke han rapende fyren, dog er han jo litt søt.

Hehe, jeg veit det. Og jeg tror jeg klarer å skille mellom deg og feika sdd.

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=1759971 f.eks... ser du ikke mye edru ut, og det sier du jo selv i det neste innlegget.

Orker ikke å leite fram flere eksempler, du får bare akseptere at du blir sett på som en alkis.

Hehe, jeg veit det. Og jeg tror jeg klarer å skille mellom deg og feika sdd.

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=1759971 f.eks... ser du ikke mye edru ut, og det sier du jo selv i det neste innlegget.

Orker ikke å leite fram flere eksempler, du får bare akseptere at du blir sett på som en alkis.

Åja. Det der kommer av at jeg aldri leser igjennom innleggene før jeg poster dem, og akkurat her holdt jeg fingra på feil taster.

Derfor postet jeg det på nytt. Men svaret var da greit? Jeg svarte jo på spørsmålet, helt seriøst.

Det er flott :)

(men husk at jeg følger med..)

Og takk for det.

Jeg har noen sånne slengere. F.eks. var jeg en periode overbevist om at selskap i sammenheng bedrifter het selskap, mens selskap i sammenheng fest, het selvskap.

Holdt på å begynne å vedde med hun som sa at jeg tok feil, og jeg var så sikker i min sak at jeg ikke en gang trodde på ordboka ved første øyekast :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...