Gå til innhold

Hva er din lille luksusting?

Anbefalte innlegg

Heisann.

Har du forresten satt bolten gjennom hodet nå eller ?

Du prøver så pent i begynnelsen, men når du begynner å sammenlikne folk med øl og kloakk, da har du vel sunket litt dypt vel ?

Ser ut som noen har truffet et sårt punkt hos deg hvertfall

Du er kanskje ikke den rette til å snakke om at folk sitter mye her inne heller vel ?

Jeg ser solen, men har dessverre straks andre ting å gjøre enn å dra på stranda, men godt for deg da, å komme seg ut litt :-) .

Jeg vet ikke helt om jeg ville tatt det som et kompliment SDD, at folk mener du er en oppblåst skrytepave som skryter på deg erfaringer du ikke har, har gode poeng når de påviser det, samtstiller seg spørsmål om du i det heletatt klarer å få med deg noen av disse påskrytte erobringene hjem til mor for så å skulle dytte en gjennomhullet pølse opp i tarmen dems for maksimal gjensidig nytelse ?

Og hvordan mener du jeg skal få brukt det gamle nicket, nå jeg ikke husker passordet, og har byttet mailadresse opptil flere ganger.

Nei, du ser nicket mitt under, men så ofte er det vel ikke sikkert du ser det !

Jeg hadde egentlig tenkt til å gi meg her, men jeg får oppklare en liten misforståelse. Det var tross alt ikke meningen å framstille noen som "kloakk", og jeg burde heller skrevet "som natt og dag". Poenget var at disse to brukerne overhodet ikke ligner på hverandre.

Den ene av de forsøker så godt hun kan å ligne på den andre, men hun lykkes like lite som sist jeg var på karneval og gikk for Elvis.

Når det gjelder erfaringene jeg har skrytt på meg så er jeg litt usikker på hva du snakker om. Mest fordi jeg ikke kan huske å ha skrytt av noe som helst? Ergo blir det litt vanskelig å "skryte på meg" noe.

Men du må gjerne komme med eksempler dersom du har noen, du har åpenbart grei oversikt til ikke lenger å være på dol :)

Fortsetter under...

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

15

• Åsemor

7

• mysteria

5

• Gammel Dolèr

3

Gammel Dolèr

Jeg hadde egentlig tenkt til å gi meg her, men jeg får oppklare en liten misforståelse. Det var tross alt ikke meningen å framstille noen som "kloakk", og jeg burde heller skrevet "som natt og dag". Poenget var at disse to brukerne overhodet ikke ligner på hverandre.

Den ene av de forsøker så godt hun kan å ligne på den andre, men hun lykkes like lite som sist jeg var på karneval og gikk for Elvis.

Når det gjelder erfaringene jeg har skrytt på meg så er jeg litt usikker på hva du snakker om. Mest fordi jeg ikke kan huske å ha skrytt av noe som helst? Ergo blir det litt vanskelig å "skryte på meg" noe.

Men du må gjerne komme med eksempler dersom du har noen, du har åpenbart grei oversikt til ikke lenger å være på dol :)

Heisann Dols lille marve !

Har ikke Modern smurt mat til deg i kveld ?

Nå som jegendelig har fri og litt tid til å sitte oppe?

Forsøker den ene å etterlikne den andre ?

Jeg syntes de klarte å utmerke seg selv begge to jeg, de trang ikke underskrift for at man skulle se hvem det var som skrev hvilket innlegg, det var det ikke bare jeg som la merke til.

Men da kan jeg jo spørre deg da, hvem som kom først ?

Eller er det bare noe du dro frem siden jeg nevnte de to i samme setning, sånn at du kunne få rakket ned på en av de ?

Tror det er noen som har fornærmet deg jeg gitt :-) .

Om jeg kan komme med eksempler på at du skryter på deg noe ?

Vel, akkurat hvilke innlegg du har dratt`n i, gidder jeg ikke sjekke. Men som det ble påpekt for ca et par år siden , og som du vil ha frem også i seinere innlegg, så prøver du fremStå som en skikkelig sex expert,med råd og forklaring på hvordan det er, dine erfaringer, og spesiellt når du har fått noen øl innabords, da er det jo ikke måte på hvor erfaren du er og hvor mange som er intressert i bolten din, men det er vel kanskje det som må til eller?

At du har en raritet og vise frem?

Det er jo noen jenter som er intressert i sirkus også !

For med tidsforbruket du har fremvist her på Dol, er det ikke mye tid igjen til å få tak i kvinns som attpå til helst ikke skal ha snev av dritertrang når de møter deg, om du skal slippe brun tupp ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...